vraag babyzegels etos op pampers

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door oetel, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    hoi dames,

bij ons (den bosch - centrum) is de hele crew vd etos vervangen en de nieuwe zijn errug formeel. voorheen kon je bij de pamper-aanbiedingen altijd de baby-zegels mee inleveren. Deze week was het twee superpakken voor 35 euro. ik heb vd week twee pakken gehaald, waarbij ik per pak ook een zegel-velletje in kon leveren. Scheelt toch weer 10 euro.
    Toen ik gisteren terugkwam deden ze het niet meer. ze waren gebeld door het hoofdkantoor (?) dat dit niet meer mag.
    klopt deze policy of kunnen jullie de zegels nog wel bij aanbieding-op-aanbieding inleveren?

En als er dames zijn uit de buurt van den bosch, zijn er nog etossen in de wijken, die wel zegels accepteren bij de aanbieding?

2. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Bij ons (geen den Bosch) mag het ook niet. Denk dat je voorheen mazzel had.

3. oetel

oetel Actief lid

15 feb 2007
    257
    0
    0
    in het verleden was er een topic waar alle etos-filialen op stonden waar ze actie op actie deden (dus baby-zegels inleveren bij een aanbieding). en dat waren er best veel.
    Mijn oudste is 7,5 dus dat is heel lang altijd de regel geweest bij meerdere vestigingen.
    Jammer dat ze het niet meer doen, maar idd wel geluk gehad dat ze het zo lang wel hebben gedaan :)

Ik vind het ook erg jammer dat op dit moment bij de pamper-acties de baby-dry vrijwel altijd wordt uitgesloten (ook bij kruidvat/makro/etc). ik vind dat toch de fijnste luier...

Deel Deze Pagina