Ik wens jullie allemaal veel geluk en gezondheid Vriendschap en liefde En dat al jullie wensen mogen uitkomen. De zwangeren wens ik een voorspoedige zwangerschap, bevalling en vooral een gezond kleintje. De meiden die zwanger willen worden wens ik een vruchtbaar 2024. Op naar weer een gezellig forumjaar, waarin we kunnen kletsen, lachen, kibbelen en huilen. En een paar persoonlijke (waarbij ik ongetwijfeld mensen vergeet te noemen. Sorry daarvoor) in willekeurige volgorde. @Mim89 Ik wens je een fijne woning zonder lekkages in deceijk die je graag wil. @maan Ik wens jou en je familie gezondheid en rust @Iertje81 Ik wens je gezondheid, rust en vooral een goed zicht. @GroeneBomen Ik wens je rust en gezondheid en niet teveel gekkigheid met je moeder @GossipGirlxoxo Ik wens jullie een fijne plek buiten de de grote stad, en dat dat jullie de rust gaat geven die je zoekt. @Mammavan5 @marais Ik wens vrede. @Liekje81 ik wens je man een voorspoedige operatie en een goed herstel
Wat onwijs lief! Ik wens jou en jouw gezin al het goeds voor 2024! Dat al jullie wensen en dromen uit mogen komen ❤️
Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig & liefdevol 2024! Even een paar die me echt bijgebleven zijn: @GroeneBomen ik wens je een jaar waarbij je dingen een plekje kunt geven, je jezelf fijner in je vel gaat voelen en optimaal kunt genieten van je gezin ❤️ @Maan14 ik hoop voor jou dat je snel meer duidelijkheid krijgt over je gezondheid en dat het beter mag worden ❤️ @GossipGirlxoxo ik wens je veel geluk toe in jullie huis en dat je gezondheid de goede kant op mag gaan. @Liekje81 ik hoop dat de weken tot je vriend zijn operatie snel voorbij gaan en zijn operatie en herstel voorspoedig mogen verlopen. Het tindergroepje: @pardoes @Megara @vlindermoeder @bijnamama1988 @Lill @dotje1986 bedankt voor jullie adviezen en het meedenken! Op naar een 2024 vol liefde & vreugde! Sws wil ik iedereen bedanken voor jullie luisterend oor, jullie medeleven en adviezen. Ik ben blij met dit fijne forum en de lieve leden ❤️
Dank je wel lieve mamafiets ❤️. Hopelijk is er gauw vrede. Ik vind dat er vanavond niets te vieren valt. Zoveel leed op de wereld. Ik wens jou en jouw gezin ook het allerbeste ❤️
Gelukkig nieuwjaar lieve medeforummers Ik wens jullie een liefdevol, veilig 2024 Een jaar met veel kleine gelukjes En een paar grote gelukjes En veel wensen die mogen uitkomen