Ik heb 3 dagen geleden een prik pregnyl gehad voor mijn ei sprong. Nu heb ik sinds vandaag een beetje vaag gevoel in mijn linkerzij, meestal als in ongi word , word dat gevoel meer. Dus denk dat het als lichte krampen kan beschrijven. Is dat normaal? Om ongesteld te worden is het nog veel te vroeg voor... Wat voor bijwerkingen hadden jullie last van?
Vanalles, maar iedere keer iets anders. Hele zere borsten gehad, bij de 2e icsi enorm misselijk geweest, niet de avond dat ik de pregnyl had gezet, maar die avond daarna. De hele avond lopen kokhalzen... Deze keer last van mn eierstokken, heb ik meestal wel wat tijdens de stimulatie, maar nu is het sinds de pregnyl wel erger dan anders. Maar het kan dus maarzo zijn dat het van de pregnyl is.
Ik heb deze ronde ook voor het eerst pregnyl gespoten en heb precies hetzelfde als jou. Zit nu op dag 10 na spuiten en de kwaaltjes beginnen eindelijk weg te trekken Succes!
Pregnyl kan zo'n beetje alle (aan zwangerschap-gerelateerde) bijwerkingen geven die je je kunt voorstellen. Meestal heb ik weinig tot geen bijwerkingen, maar soms is het toch raak. Ongigevoel en/of krampen staan inderdaad hoog op het lijstje, net zoals zware pijnlijke borsten, etc. Weinig aan te doen helaas. Na een dag of 5 a 6 zou het langzaam aan minder moeten worden.