Nou... lig ik dan om 6 uur in de ochtend op de bank, omdat me vriend me continu uit bed duuwd en nu zelfs bovenop me gaat liggen... Heb ook nog eens onwijst last van me darmen dus ben al elke keer wakker. Zal wel door de hormonen komen maar ben zoo booossss Gisteravond ging het ook al niet goed. Heb al 8 jaar continu last van me enkel omdat ik door me enkel ben gegaan. Werk met enkelbandje om te verstevigen anders krijg is best veel last, en meneer moet er altijd boven op gaan staan of zitten. Gister dus boos geworden omdat hij maar eens moest oppassen voor me enkel... Ons vogeltje kan al bijna niet bij me zitten hij blijft schreeuwen en had al gezegd dat het aandacht vragen is dus dat we daar geen aandacht aan moeten besteden.... wat doet hij gaathem aaien Zelfde verhaal later blijft ons vogeltje schreeuwen... gaat hij hem weer aaien. Dus weer boos gezegd dat hij hem geen aandachr mag geven!!! Hij loopt wel te klagen dat ons vogeltje zo schreeuwd dat die daar maar een mee moet stoppen maar om er iets voor te hoeven doen ho maar.... En da boos worden op mij omdat ik boos word. Heb het vaker gezegd en dan bedoel ik gewoon netjes gezegd, dat kan ik ook wel hoor Maar op dit moment ben ik zo boos, had hem het bed uit moeten trappen, slaap ook al paar weken bijna niet. En daarmee gaa ik over 2 weken samen wonen Ohh dear...
Groter bed kopen en een maatje voor de vogel. Daarnaast wel gaan wennen aan 6 uur sochtends en het niet slapen enzo
Haha had ik al verwacht. Moet eigenlijk wel laggen om het feit dat ik nu op de bank lig hahaha! Nieuw maatje voor me vogel, nee dat wil ik echt niet. Heb hen juist gekocht om lekker mee te kroelen en zo, alleen is hij ook jong en nog een papeter dus is het niet zo gek maar je moet er geen aandacht aan geven
Ach jeetje hahaha horrormonen Maar je mag best wel boos worden als het aankomt op het opvoeden van, als ie nu al niet op een lijn ligt qua vogel..... En wat betreft het bed gebeuren, ja dat ken ik, hier ook zo een die boven op me komt liggen als ik niet uit kijk, maar ik duw hem net zo hard van me af en zeg dat ie maar moet opzouten. Bedenk wel dat je nu wat heftiger reageert door die geweldige horrormoontjes en dat ook dat weer minder word
wel bedacht ook waar die jonge vogel misschien behoefte aan heeft en niet alleen wat je zelf leuk vindt?
Tip voor je vogel.. Als ie schreeuwt om aandacht... Moet ie meer aandacht. Niet alleen als ie schreeuwt... Gewoon meer aandacht in z'n geheel dan zul je zien dat hij na verloop van tijd minder vaak gaat schreeuwen.
Ik denk dat jullie duidelijke afspraken moeten maken. Jullie hebben nu al ruzie over de opvoeding van een vogel, hoe moet dat straks met een baby? Er is nu al een hoop wrijving, los dat eerst op voor je echt samen gaat wonen!
Mijn vogel krijgt naar mijn idee genoeg. Neem hem mee naar me werk kan die spelen met de andere vogels en klanten thuis heb ik hen het liefst nog altijd bij me gaat mee naar buiten. Alleen nu kan dat even niet omdat die last had van luchtpijpmijt maar dat geschreeuw is minder geworden dan voorheen. Maar wat die ook doet komt bij je zitten gaat voor je zitten zo van hallooo hier ben ik haha. Dus aan de aandacht zelf zal het niet liggen. Heerlijk die hormonen:-D maar probeer het zo min mogelijk op hem af te reageren maar soms ontplof ik eventjes zal niet gek zijn lijkt me. En ja van me enkel vind ik best dat hij er wat meer rekening mag houden, als ik op bed lig en hij neemt een sprong naar bed en op me enkel beland vind ik het geen pretje nee heb het hem al vaker gezegd dat hij ermee moet opassan hij is zwak. Ben overigens ook mee naar fisio geweest maar dat werkte geen ruk, toendertijd hap gebeld en zeiden dat er niets was en maar wat rust moest nemen nu loop ik al 8 jaar met een zwakke enkel. Jaa we krijgen morgen de sleutel dus hij is ook beetje van de kaart hij vind het zo spannend. Het is alleen geen prater dus altijd wat lastiger met hem
Sorry moet ook een beetje lachen om t vogel verhaal... Wist niet dat die ook konden spelen. Wat voor vogel is het? En werk je in een dierenwinkel?
Nu kan iedereen wel roepen 'hormonen!' maar iemand naast je hebben slapen die irritant is is echt heel vervelend hoor! Weet er alles van Ik heb er zo een die keihard ineens zijn arm uitslaat met volle kracht (bij voorkeur in mijn gezicht :x of alles van het nachtkastje af mept) en toen ik in een rolstoel zat voor mijn bekkeninstabiliteit had hij er een handje van om ineens met volle vaart zijn knie op te trekken tegen mijn kont aan (lees: bekken :x) Om maar te zwijgen over de 'tentjes' die hij maakt door zijn knieën op te trekken zodat er een lucht ruimte ontstaat, grrrrr!! Nog te zwijgen over zo hard snurken dat de buren er zelfs over begonnen, kussen inpikken en overdwars in bed liggen. Hahaha, dat zijn idd de ergenissen in bed met een partner! Sind ik (10 jaar terug) samenwoon met mijn man draag ik oordoppen en een slaapmasker en heb ik twee matrassen zodat ik hem naar zijn eigen kantje kan sturen Sterkte