Vorige week bij een bedrijf geweest ik opgeleid kan worden tot beroepsverkeersregelaar. En nu werd ik net gebeld of ik morgen op een 2e gesprek wil komen. Wat kan ik bij zo`n gesprek verwachten. Als ik het diploma heb, kan ik ook hun aan het werk. Verder zullen zij de opleiding ook betalen. Help, ik vind het zo spannend.
Mijn eerst gesprek had ik met een vrouw van personeelszaken mijn tweede gesprek met mijn leidinggevende. We hebben toen kort mijn cv doorgenomen, zij heeft wat meer over de functie verteld en wat er van mij verwacht word. Als laatste mocht ik haar gaan overtuigen waarom ze voor mij moest kiezen en wat mijn eisen waren voor salaris. Daarna wanneer ik kon beginnen Succes!
Geen idee wat je kunt verwachten, moet bekennen dat ik niet wist dat dat een betaalde baan kon zijn. Weer wat geleerd. Veel succes!
Maandag beginnen met de cursus. En dan 11 december praktijk examen. En dan kan ik aan het werk. Mar oh oh oh oh wat vind ik het eng...
Ben ook super blij. Maar ik ben dus gewoon al dik 2 jaar thuis. En dus ook al die tijd al bij onze dochter. En daar maak ik me dus druk om. Hebben vanavond gelukkig een gesprek bij een GO. Hoop dat ik daarvan ook wat rustige wordt van binnen.
Het gaat allemaal goedkomen! Ik zat net zoals jij toen ik weer ging werken! Dikke knuffel en natuurlijk van harte gefeliciteerd X