Ik hoorde & leesde dat wanneer je bevallen ben, dat je dan lange nabloeding heb. hoelang is die nabloeding? & is dat een menstruatie? Ik kryg altyd erge buikpyn en rugpyn by een menstruatie. zou het niet fijn vinden als dat heel lang gaat duren haha. Ben heeeeeeeeeeeel bly dat ik zwanger ben! zo trots als ik maar zyn kan maar stiekem toch een beetje bang voor de bevalling Groetjes!
Ik heb zelf 6 weken lang gevloeid. Gelukkig deed het geen pijn, maar goed prettig is anders... Geniet van je zwangerschap! Groetjes
Ik heb tot vorige week 's nachts vooral last gehad van het samentrekken van mijn baarmoeder (daar krijg je ook weeën van). En dan mn. na het geven van borstvoeding. En verder vloei ik nog steeds hihi... Het lijkt op ongesteldheid, alleen is de geur niet te harden.. (in mijn geval althans )
Hoihoi, Voor mij is het alweer ruim 1 jaar geleden, maar ik heb 8 weken gevloeid, met de nodige buikpijnen erbij. Ook vanwege de snelle bevalling ( 1 uur en 3 kwartier) erge na-weeën. En toen ik na 8 weken stopte met vloeien, werd ik een week later weer ongesteld. Het komt allemaal goed meid, het duurt ook nog even voordat je moet bevallen. Niet bang zijn, laat het gewoon op je afkomen. En ja, dat je gaat vloeien is 1 ding wat zeker is, maar daar moet je nu niet over nadenken, dat komt tzt wel, nu gewoon lekker genieten! Liefs xxx, Debby
De 1 vloeit maar een week, de ander 8 weken. Bij de 1 doet het wel pijn bij de ander weer niet. Er is van te voren gewoon helemaal niets over te zeggen. Ook het verloop van je menstruatie zegt niets over de manier waarop je gaat vloeien. Zelf heb ik altijd wel vrij zware menstruaties. Duurt 7 dagen en de eerste dagen heb ik veel buikpijn. Ik heb na mijn bevallingen zo'n 6 weken gevloeit, maar totaal geen pijn gehad, echt nog geen 1 krampje.. Het is dus gewoon afwachten hoe dat bij jou verloopt, probeer je er niet te druk om te maken meis. Als het zover is onderga je het allemaal, klinkt gek, maar 't is echt waar....
bij mijn dochter heb ik 6 weken gevloeit. nu bij mijn zoon (is geboren op 16 maart) ben ik na bijna drie weken ook nog aan het bloeden. maar niet hevig
Ik heb een week of 3 een nabloeding gehad vooral was het heel heftig als ik borstvoeding gaf verder was het een flinke menstruatie. het deed wel pijn soms maar lang niet zo heftig als mijn normalen menstuatie
Het vloeien duurde bij mij ongeveer 4 weken, maar pijnlijk was het niet. Terwijl ik ook altijd pijnlijke menstruaties had. De eerste menstruatie na de bevalling, deed trouwens helemaal niet pijn. Ze zeggen dat dit kan veranderen na de bevalling. Dus hopen dat dit zo blijft.
Bij mij duurde het bloeden 2,5 week en heb nergens geen last van gehad. Heb twee naweeen gehad en dat was het.
Ik weet niet wat voor verbanden je gebruikt, maar toen ik vloeide kwam ik er achter dat het van verbanden met zo;n plastic onderkant heel erg ging stinken. Ik heb toen van die kotex nachtverbanden gekocht en toen ging het over.
Ik heb bijna 9 weken gevloeid. Het enige waar ik een week of anderhalf last van heb gehad is het samentrekken van de baarmoeder. Dat was alleen tijdens het geven van bv. Ik zou me er niet te druk om maken...komt helemaal goed
hier een kleine 2 weken gevloeid en misschien eerste paar dagen wt heftig, maar daarna gewoon net als met een menstruatie
Bij mij hetzelfde! Maar hoor ook idd dat als je een snelle bevalling heb je er na de bevalling meer last van kan hebben, misschien dat ik er daarom zo weinig last van had. Duurde 32 uur
ik heb volgens mij een week of 2 gevloeid... de eerste paar dagen vond ik het ergst.. dan voelde ik soms echt hele stolsels eruit komen als ik opstond ofzo.... en dan dat reuzemaanverband wat je in moet.... neej, leuk is anders maar gelukkig heb je dan een baby die alle aandacht opeist!
ik vloeide 6 wekn ,ben toen naar de huisarts gegaan en ben aan de pil gegaan toen is het vloeien snel gestopt
ik ben 8 weken geleden bevallen. zit nu aan een hormonen kuur omdat ik nog steeds bloed verlies. word er wel gek van. doet geen pijn