Hoi Dames, ben over 2 dagen 32 weken zwanger, maar sinds het weekend ben ik al helemaal niet in mn hum... Het rommelt in mn buik, geen idee wat het is! Het zijn geen weeen denk ik, maar steken en krampen... Er zit totaal geen regelmaat is ofzo, maar ben vrijdag en zondag gewoon vroeg naar bed gegaan omdat ik gewoon niet wist wat ik anders moest doen... Het is een soort buikpijn en het waren absoluut niet mn darmen! Wie had dit ook rond deze tijd en weet wat het is? Gr. Lonnes
ik had het bij mn 1e kindje ook vanaf 30wk (kindje ook al vanaf 28wk volledig ingedaald en klem) ben zelfs met 34,5wk in het ziekenhuis beland omdat het zo onwijs pijnlijk was dat ze eventjes dachten dat de bevalling al begonnen was. bleken toch voorweeen te zijn
Nou, ben gister bij de verloskundige geweest, en als het niet ophoud moet ik per direct stoppen met werken en rust houden. Nou houdt het niet op dus waarschijnlijk is dit mijn laatste werkdag
Ik had dit met 30 wk ook. Ik ben toen met halve dagen gaan werken en dat scheelde enorm. Met 35 wk heb ik in het zh gelegen met weeen. Met 37 wk heb ik weer aan het ctg gelegen met heftige voorweeen. Uiteindelijk is Luca geboren met 39,3 weken. Lekker rustig aan doen en aan jezelf en je kindje denken.
Ben sinds het weekend met "verlof" ik en mn man wilde het risico niet nemen en ook mn baas vind dat voor die anderhalve week ik beter maar naar huis kon gaan. Nu moet ik alleen thuis mn nesteldrang nog tegenhouden! hahahah!
hey Lovelylonnes, Ik herken het wat je beschrijft.. alleen niet zo heftig.. ik ben er pas achter dat het indalingsweeen zijn, via de pretecho... wel grappig.. we zijn op dezelfde datum uitgerekent...
Nou GhitaThakoerdin, als ik rustig aandoe heb ik nergens last van, alleen mn buik en hierdoor zwakke rug herinneren me dan dat ik zwanger ben... Dat is denk ik ook het probleem, je bent niet ziek dus je wilt door... maar ik merk wel dat als ik teveel doe of ik krijg een beetje stress, dan begint die gekke kramp meteen! Donderdag weer naar de vk, dan zien we wel hoe het nu gaat! Succes ermee!