Ik wil voor mijn jongste zoontje graag de Trofast kast van Ikea gaan kopen en zelf opleuken. Het gaat om deze kast: TROFAST Basiselement - IKEA Ik wil hem gaan verven of misschien gaan beplakken met interierstickers, maar ik weet nog niet zo goed hoe of wat, heb niet zo veel inspiratie. Dus is er misschien iemand die ook de (speelgoed)kast of andere meubels van de kinderen zelf heeft geschilderd/beplakt/versierd of wat dan ook... en heb je een foto? Tips of ideeën?
Ja ik ga het ook doen alleen heb ik het nog niet gedaan. Ik doe het met papier en plaatjes ( papier mache). Maar goed dat komt nog best precies en ik werk er al langer mee.
Schoolbordverf, magneetverf Een spelbord erop schilderen. (mens erger je niet, boter kaas eieren, 4 op een rij oid) Knoppen aan de zijkant voor bakjes/tasjesnvoor stiften en ander klein spul Als je ruimte hebt een bankje maken van lage kastjes en aan elke kant een hoge. Alfabet erop
Binnenkort zet ik mijn blog online. Ik maak wel meer dingen. Foto van de kast is er nog niet. Want ik moet het nog maken.
Welke kleuren heb je in gedachte of hou je hem houtkleur? zo iets op de zijkant? http://www.engeltjesendraken.nl/muurstickers-djeco-c-118_120/muurstickers-sur-le-route-djeco-p-3769 Dit is ook wel grappig daarop kan gekrijt worden: http://www.engeltjesendraken.nl/muurstickers-nouvelles-images-c-118_119/krijtbordsticker-vakantiekat-nouvelles-images-p-3955 Deze is ook wel grappig om naar boven te laten lopen over de verschillende hoogtes: Meubelstickers Slang gekleurd - Nouvelles Images : - Engeltjes & Draken - kinderwinkel - kinderkamer - decoratie En deze vind ik gewoon leuk voor jongens Muurstickers Auto's - Nouvelles Images : - Engeltjes & Draken - kinderwinkel - kinderkamer - decoratie
@ Cynnie: Bedankt voor de links. Zitten echt leuke dingetjes tussen. Ik denk dat ik de kast een tintje donkerder wil gaan verven, maar wel de houtstructuur wil behouden. En dan versieren met stickers.
Hihi was op dreef weet je al welke het word? zo jah showwww us en natuurlijk willen we ook het eindresultaat zien