Dag allemaal, ik ben deze ochtend opgestaan met een zeurende pijn (een soort spierpijn) in mn bovenarmen. Het is links wel erger als rechts. ik heb van vorige week vrijdag tot deze maandag (de dag voor mn nod) een bloeding gehad. Weet nog niet of het mn menstruatie of eventuele innestelingsbloeding was.. heb nig niet de tijd gehad om een testje te halen, dit ga ik straks doen Maar weet iemand toevallig of het mogelijk is dat ik een soort spierpijn in mn armen heb rond deze periode en soms eens een vreemd steekje of krampje in mn buik (ze voelen zoals bij de menstruatie)? Ik hoop dat iemand me kan helpen
Eh, alles is mogelijk maar ik heb nog nooit gehoord dat spierpijn in de armen een symptoom is voor een zwangerschap. 1 ding heb ik geleerd: op je lichaam kan je niet bouwen. Oftewel alles wat je voelt hoeft helemaal niets te maken te hebben met een zwangerschap. Het enige wat aan kan tonen dat je zwanger bent is het uitblijven van een menstruatie. Succes met testen!
Spierpijn in je armen heeft niks met een zwangerschap of innesteling te maken, ben ik bang. Het lijkt mij eerder dat het met de warmte te maken heeft, misschien heb je wat vochtophoping in je armen, heb je er vannacht lang op gelegen, heb je gisteren iets intensiefs met je armen gedaan?