Welke baby winkel is echte een aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 86Elise, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    349
    50
    28
    Zoals de titel al luid,welke baby winkel vinden jullie echt fijn?Waar veel keus is voor een betaalbare prijs,wij gaan nl deze week op pad maar we weten nog niet zo goed waar we heen willen.Zitten te denken aan Hardewijk Babyhuys..zijn laatst al bij de Babydump in Hellendoorn geweest en die vonden wij een beetje tegenvallen..

2. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babypark kesteren, maar dat moet wel toevallig in de buurt zijn natuurlijk...

3. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    349
    50
    28
    Ik heb geen idee waar dat ligt...wij wonen zelf in Overijssel..

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Beetje ver uit jullie buurt, maar ik vind de baby-tienerstore in Sliedrecht echt geweldig. Groot en veel koopjes!! Echt leuk shoppen! Daar vermaak je je wel een uurtje of 2 in de winkel.

Volgens mij is babypark kesteren ook zo ruim, alleen weet ik niet of die prijstechnisch ook zo aantrekkelijk is?

Via internet vind ik Babydump echt leuk en goed betaalbaar. Die zou je ook op kunnen zoeken. Weet niet of zij grote zaken hebben, of van die kleintjes.

Ik hou persoonlijk niet van die kleine babywinkeltjes. Ik wil echt een warenhuis zeg maar.

5. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Babyhuys in Harderwijk is niet echt goedkoop.
    Zit nu zelf even wat websites uit te pluizen omdat wij zaterdag wat inkopen willen gaan doen, maar zie dat babyhuys echt stuk duurder is dan babydump :)

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    wij wonen in Drenthe maar zijn naar Babypark Wormerveer geweest om de babykamer, kinderwagen, maxicosi en toebehoren uit te zoeken.
    winkel is erg mooi ingedeeld, niet rommelig, ze hebben daar alle kamertjes en die staan ook mooi opgesteld net zoals de kinderwagens.
    we hebben daar ook goed kunnen handelen trouwens ;)

een tip: laat je geen matrasje aansmeren bij de Babypark als jullie daar niet achterstaan, bij Ikea en Leenbakker hebben ze hele goede babymatrassen voor 40 euro!

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    Hier ook fan van de baby-tienerstore in Sliedrecht (dus niet die in Rotterdam ;)). En anders gewoon een andere grote winkel...kun je dingen bekijken/uitproberen en eventueel via internet (goedkoper) bestellen.

8. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    349
    50
    28
    Oke,bedankt voor de tips!

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Babydump Roelofarendsveen is lekker groot.:)

10. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Babydump Veenendaal is (vinden wij althans) een fijne zaak, goede prijzen en goede service. Babypark Kesteren is erg groot en mooi, maar wij vonden het erg duur en het personeel erg onvriendelijk.

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Babymax veenendaal een superwinkel. We hebben bij aanschaf van een kinderwagen een maxi cosi peble en adapters kado gekregen. Ze doen daar dus heel veel aan de prijs. En vriendelijke verkoopsters die er alles aan doen om je te helpen.

Bij mijn eerste hadden we slles gekocht bij Gardo Amersfoort en spijt dat ik daarvan heb. Enkele reden is de verkoopsters. Wat een vreselijke mensen daar zeg. Zelfs een gedagje zeggen is teveel. Nirmand die je komt helpen Zelfs als je ernaar vraagt. Zijn we toch een keer geholpen door iemand, ging ze een nepverkooppraatje houden. Zo duidelijk dat ze ons het duurste wou aansmeren. Kortom zeer slecht winkel. Ik zei al, bij de eerste alle spullen daar gehaald en dan verfienen we toch wel op zijn minst een vriendelijke glimlach toch als we er binnenkomen. Sorry ik wordt telkens pissig als ik eraan denk.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.840
    19.180
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben drie winkels waar we uit kunnen kiezen. (Prenatal, Babydump en Babyplanet) Als het gaat om uitstraling / inrichting is Prenatal absoluut het mooist. Maar daar betaal je ook voor en dat vind ik echt zonde van het geld. Ik ga echt niet meer betalen voor een babybadje, omdat de winkel die het verkoopt er toevallig leuker uitziet. Eenplastic kuip blijft een plastic kuip tenslotte, waar je hem ook koopt.

Wij hebben dus steeds goed rondgekeken en opgelet waar we het minst betaalde. Je kunt namelijk niet zeggen dat één van de drie altijd goedkoper is. In de praktijk zijn we voor de meeste dingen bij Babydump terecht gekomen. Babyplanet en prenatal ongeveer evenveel.

13. juf85

juf85 Niet meer actief

Babydump en daarna prenatal.

Gardo vond ik ook niet echt vriendelijk personeel en babypark is vrij duur.

14. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Als je goedkoop wilt winkelen, zou ik wachten op de mama-mazzeldagen bij de Prenatal. Die zijn in maart/april en sept/okt.
    20% korting!!

Wij hebben toen ook veel gekocht (kinderwagen, maxi cosi, badspullen, etc) en erg veel bespaard.

15. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Babypark in Enter! Leuke verkoopsters, lekker nuchter (wij zijn ook wel groot geworden zonder ademend matrasje zei ze). Ze hebben vaak leuke acties. Ons kamertje (bij babypark gekocht en uiteraard zonder merk) kost bijna de helft van wat eenzelfde kamertje bij Prenatal kost. Ook de kinderwagen hebben wij voor 750 ipv 1200 euro bij Prenatal. Maar lakentjes en matrasjes zijn bij Prenatal weer veel goedkoper! Succes!!

16. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Babydump in Roosendaal is redelijk uitgebreid.
    En in Breda zitten de Babyplanet en de Prenatal tegenover elkaar.
    Babyplanet in Oud-Gastel vind ik zelf een fijne winkel. Veel keuze en vriendelijk personeel. Je mag de kinderwagen tot aan de bevalling laten staan bij Babyplanet, bij prenatal moesten we 50 procent(was 500 euro voor de joolz spec. ed) aan betalen en de kinderwagen binnen 2 dagen opgehaald hebben. Bij Babyplanet hoefden we maar 50 euro aan te betalen.En toen ik de kinderwagen moest annuleren was dat geen probleem bij Babyplanet. Nu ben ik gelukkig weer zwanger en ga ik voor de goede service weer naar Babyplanet in Oud-Gastel.

17. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Babydump in Eindhoven, veel spullen en niet duur. De grote Prenatal in Venlo is ook een fijne winkel. Babypark in Kesteren had leuke spullen, maar vind ik wel duur en vond de winkel niet heel fijn winkelen.

18. Ann86

Ann86 Actief lid

18 okt 2011
    105
    0
    0
    Wij hebben echt alles gekocht bij Babypark Gouda :D en via de website van Babypark!

Vriendelijk geholpen in tegenstelling tot de Baby-dump...maarja een vriendin van mij was juist bij Baby-dump leuk geholpen, dus dat zal wel net van t weer afhangen ;)

Babypark is lekker groot!! :D

19. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Kids Room in Beuningen is een leuke winkel met vriendelijk personeel.
    Wij werden bij Baby-dump in Veenendaal ook prettig geholpen en niet te duur. Bij Baby-max werden we juist niet prettig geholpen of eigenlijk helemaal niet. Ze deden net of ze ons niet zagen staan en reageren heel lauw als we iets vroegen.
    Babypark Kesteren komen wel ook wel, maar daar vind ik het goed opletten qua wat je daar koopt. Ze zijn aan de dure kant, maar hebben leuke aanbiedingen.

20. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Wij zijn ook aan het orrienteren. Wonen in Drenthe. Babypark in Hoogeveen vonden we verschrikkelijk, rommelig, opgepropt niet mooi en erg duur!!! Daar gaan we dus niet meer heen!

Babyplanet in Assen is prima, maar die in Groningen is groter! Ook de prenatal en babydump in Groningen zijn mooi (zit allemaal bij elkaar), maar prenatal is echt duurder dan de babydump...

Als mensen nog andere tips in en rondom Drenthe hebben? Dan hoor ik dit graag, het liefst in een persoonlijk berichtje.

Deel Deze Pagina