Over 2 weken heb ik een echo ik ben dan net 17 weken zwanger. Het is een gewone echo, heb niet gevraagd om een geslachtsbepaling ofzo. gaat ze dan wel naar het geslacht kijken, of moet je dan echt een echo met geslachtsbepaling plannen? ik ben nu wel erg nieuwsgierig namelijk...
Is het een pretecho of een echo bij de vk/gyn. In het ziekenhuis doen ze vaak voor de 20 weken geen extra moeite tijdens een routine controle. Je kan het vragen dan maar grote kans dat je moet wachten op je 20 weken echo..
Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Bij een gewone echo bij de vk kun je het denk ik gerust vragen volgens mij kijken de meeste wel even! als het een pretecho is zullen ze heus wel kijken maar dan kun je ook nog even bellen van de week of ze er naar kijken, dan weet je maar hoe het zit Spannend heh!
Het is denk een kleine moeite om even te kijken. Als ze toch al weet hoe het kindje ligt. Gewoon even vragen als je daar bent zou er niet eens extra voor bellen denk ik Veel plezier en succes met de echo.