Vraag centerparcs heijderbos!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door loesje6, 18 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hi dames,

wij willen misschien een weekje naar cp heijderbos gaan deze zomer. De kids gaat het vooral om het zwemmen. Daarom heb ik de volgende vragen die ik op de website niet makkelijk kan vinden. Ik wil even weten hoe het in de praktijk gaat momenteel. Wie is er onlangs geweest?
    - hoe werkt het reserveren voor het zwembad? Kun je voor meerdere dagen reserveren of na elke keer een nieuw tijdslot?
    - hoe lang mag je?
    - hoe wordt het gecontroleerd hoe lang je gaat?
    - is alles open in het zwembad?
    - en kun je met een net 5-jarige van de wildwaterbaan daar? Ik zag dat het vanaf 5 jaar is…
    - zijn er nog andere dingen bij het zwembad of op het park waar we rekening mee moeten houden in deze tijd?

hoop dat iemand er pas is geweest en zijn ervaring wil delen!

bedankt alvast!

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Mogelijk is er na de persconferentie vanavond meer duidelijkheid. Ligt er natuurlijk ook gaan wanneer je wilt gaan. Ze zullen nu nog niet weten hoe het bijvoorbeeld in augustus zal zijn.
    Qua wildwaterbaan, ik heb geen idee, was nl zelf nog een kind toen ik daar was.

3. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    De wildwaterbaan van het Heijderbos is de snelste en wildste van alle CP parken. Ik weet niet of ik een 5 jarige daar vanaf zou laten gaan, er is veel stroming.

Bij landal (dus niet cp) moest je via de app reserveren. Je mocht een uur zwemmen. En hoe dat gecontroleerd werd? Na dat uur moest het zwembad leeg en 10 minuten later kwam de volgende groep.

4. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.270
    2.618
    113
    Vrouw
    Ik ben vorige week een week naar cp geweest en reserveren ging via internet met een code die je krijgt. Je mag 2x per week (maar als je het lief vraagt en ze hebben plek mag je echt wel vaker).
    Je mag 2 uur zwemmen en je gaat dus in groepen. Dus iedereen mag die twee uur tegelijkertijd zwemmen. Ze roepen dan om dat het tijd is en iedereen er zo uit moet.
    Alles was open.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik weet alleen hoe het nu bij Landal is, daar komen we net vandaan van een midweek. Daar gaat het op reserveren, blok van 2 uur. Er mogen 280 mensen binnen. Je kan pas een nieuw blok reserveren als je andere is afgelopen. Voor nu is het prima te doen, al waren de populaire blokken sneller weg van 2 tot 4 bijv. Maar zoals gisteren gingen we om half 12 en daarna om half 5 weer en beide blokken waren nog over. Maar dit is wel in een midweek buiten het seizoen nu kon je steeds wanneer er plek is maar ik meen te herinneren dat het voorheen was 2 x per midweek. Hier werd omgeroepen een kwartier van te voren dat je tijdblok bijna om is. En dan zit er tussen het volgende blok een half uur zodat iedereen er uit is voor het volgende tijdstip.

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hoe het nu zit met zwemmen weet ik niet maar wat betreft de wildwaterbaan: je kunt het laatste stuk er uit gaan. Zowel net voor je naar binnen gaat is een mogelijkheid om er uit te gaan, als na de eerste afdaling naar binnen. Mijn oudste was 4 of 5 laatste keer dat we gingen, als hij met m’n man ging dan ging hij helemaal, ik ging er eerder uit want ik durfde het laatste stuk niet met hem.

7. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Ik zou met een vijfjarige ook niet snel in deze wildwaterbaan gaan, is echt heel wild. Vond het zelf erg druk toen en wild, en ik ben een behoorlijke zwemmer. Wat mij vooral opviel is dat het laatste bad waar je zeg maar in terecht komt vrij diep is, ik denk ongeveer 1.40, dus kinderen kunnen daar zeker niet staan. Als het wat drukker is en je komt niet gelijktijdig beneden vond ik dit wel eng, op het gevaarlijke af soms. Echt kinderen met paniek in de ogen die net drie keer over de kop gegaan zijn in de baan en dan niet kunnen staan in het laatste badje. Niet fijn.

Deel Deze Pagina