hallo allemaal we hebben het geslacht bij onze echo met 16 wkn laten opschrijven, maar vooral ik ben toch heel erg nieuwsgierig en mijn vriend heeft de envelop verstopt:x haha de echoscopiste vroeg ons om de ogen dicht te doen zodat ze het geslacht goed kon bekijken even later, vroeg ze ons nog een keer de ogen dicht te doen omdat ze twijfelde... ze bleef bij haar zelfde geslacht maar ik vraag me af, wanneer zou ze meer twijfelen, bij een jongen of een meisje? gewoon even nieuwsgierig naar jullie reacties gr lisa
Een jongen wordt vaker voor een meid aangezien dan anderson. Hier 12 weken gedacht een meid te krijgen hij bleek echt wat tussen zijn benen te hebben hangen.
Wat senta zegt, jongens worden nog wel eens voor meisjes aangezien. Jongens kunnen op die termijn heel duidelijk zijn, maar soms ook niet. Gevoelsmatig zou ok denken dat ze een meisje gezien denkt te hebben. Wanneer maken jullie de envelop open?
Hier een duidelijke foto van een jongen met 17 weken vaak word er fout geraden bij een meisje Bekijk bijlage 345183
Hier mijn echo met 17 weken van een jongen met 16 weken was het ook al heel duidelijk te zien Bekijk bijlage 345184