Hier s'morgens 15 min, broodje eten 15 min en dan een half uur buiten spelen. Tijden zijn van 8.30-14.30 en woensdag 8.30-12.00.
Hier op school in de ochtend 15 minuten en tussen de middag 15 minuten en dan aansluitend buitenspelen. Bij de kleuters beginnen ze eerder met eten en die mogen langer buiten spelen, de kleuter hebben sws een half uur om te eten en daarna nog 25 minuten buiten spelen en dan nog zitten er kinderen tussen die je 5 minuten voor het einde van het buitenspelen maar naar buiten stuurt en de rest van het eten mee terug geeft die zitten dan dus al 50 minuten te doen over 1 boterham , maar dat is er meestal maar 1 voor de rest is iedereen eigenlijk altijd wel klaar als juf komt voor het buiten spelen. Oja en het zijn aktijd en eeuwig dezelfde kinderen die het niet op hebben al gee je die 2 uur de tijd dan nog hebben ze het niet op volgens mij . Qua tijden hier elke dag van 8.30-14.15 behalve de vrijdag dan tot 12.30 en dat bevalt goed, gezellig nog 1 middag samen thuis eten. En feestjes zijn hier bijna altijd op de zaterdag.
Mijn zoontje (groep 1/2) heeft in de ochtend 15 minuten. Dan spelen ze ook buiten. In de middag 15 min. eten en drinken en dan naar buiten. Ze beginnen om 8.30u en zijn om 14.45u uit. Woensdag om 12.15u en vrijdag om 12.00u Brood en drinken zijn altijd schoon op terwijl hij geen snelle eter is...
Dit lijken mij "Belgische" uren, of vergis ik me? Hier is het (ook BE) van 8.45 tot 11.45 uur met pauze tss 10.30 en 10.45 van 12.45 tot 15.30 uur met pauze tss 14.25 en 14.40 Op woensdagmiddag eindigt de school om 11.45 uur Er is dus een uur middagpauze, met de mogelijkheid om warm te eten op school
Is genoeg hoor hier is het 45 min tussen de middag met 30 min buiten spelen. tijden zijn hier 8:30 tot 14:15 en op woensdag tot 12:15
ik weet niet of dit gebruikelijk is in Belgie? Wij wonen igg in Nederland en de kids gaan naar een Nederlandse school😃