Vraag cyclus (geen zwangerschapsvraag)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jatobe, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik heb dit idd ook.door teveel stress en spanning

2. penseel

penseel Niet meer actief

Hier heel soms dat het ook wel eens wat langer op zich laat wachten.

Voor mijn 35 was ik tot op de klok gelijk binnen 28 dagen. Daarna kon het wel eens een weekje langer duren.

Ben ook 40 bijna 41 en ja je gaat wel rond onze leeftijd rommelen meer dan als je jonger bent.

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Waarom ga je niet naar de huisarts?

Maar 35 dagen vind ik nog normaal... Pas als je richting 50 dagen gaat zou ik me zorgen maken

Ik had voorheen altijd 28 dagen cyclus.
    En ineens werd dat wisselend zie me handtekening
    En dat kwam uit het niets...

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Haha, als je dat zelf nog normaal vindt, waarom wil je mij dan al naar de huisarts hebben? :) Naar de huisarts ga ik pas als ik me zorgen maak, op dit moment doe ik dat niet, vind het alleen raar en vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft.

Maar ik heb een update! :) Alleen de update is ook vrij vreemd:
    Krampen, behoorlijk heftige ongesteldheidskrampen. Maar: nauwelijks bloedverlies. twee roze vegen op t toiletpapier, zonder slijm oid (sorry). De mate van krampen komt totaal niet overeen dus met wat ik zou verwachten qua bloedverlies, dit is echt een roze veeg alleen. Heb al een pijnstiller ingenomen, maar poe reageert nog niet echt geweldig.
    Komt iemand deze situatie misschien bekend voor? Waarschijnlijk heb ik dan nu de ongesteldheidskrampen, maar waar blijft het (minimale) bloedverlies (ga ervan uit dat het niet veel is, aangezien ik naar verwachting geen eisprong heb gehad, maar alleen een roze veeg is wel heel weinig)? Nou, misschien komt t morgenochtend dan los... Getsie wat een rare cyclus ;)

Ik moet 2 juli een uitstrijkje maken ivm bevolkingsonderzoek, da's vind ik misschien wel fijn in deze situatie, je weet maar nooit. Verdere acties vind ik (nog) niet nodig.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Heb het ook wel eens dat ik het al wel had verwacht maar er is nog niks..
    Of er zijn krampen maar vervolgens komt er niks. Paar dagen later wanneer je nergens meer last van hebt ben je ineens ongesteld..

Omdat het de laatste paar maanden rommelt probeer ik het nu bij te houden. (Heb een spiraal en vertrouw het ding niet helemaal meer)

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hmm, ja zoiets staat er bij mij misschien ook nu wel te gebeuren. Heb je een Mirena? Ik kreeg daar zulke buikkrampen van :(

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hmm.. misschien zet je eisprong nu pas door?

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Nee koperspiraal..

Hoe is het nu? Is het er inmiddels al door?

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hoi, ja dank voor je berichtje, inmiddels na twee dagen krampvrij en een pietsje bloedverlies. dus het was enigszins uitgesteld blijkbaar en ook erg weinig. De krampen waren er desalniettemin niet minder door! ben je al bij een arts geweest met jouw klachten? Denk je dat je de spiraal eruit laat halen of niet?

Deelight, nee mijn eisprong was het niet.

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Toch raar vind je zelf niet? Wat voor anticonceptie gebruik je?

Ik neem aan dat het ding betrouwbaar is, maar omdat ik een paar maanden geleden veel te laat was, die menstruatie was best heftig... En nu rommelt het erg daarom hou ik het bij. Mocht het te erg worden gaat het eruit. Sta niet op verassingen te wachten ;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Kun je niet zwanger zijn?

Ik herken je klachten van toen ik van de oudste zwanger was...

Deel Deze Pagina