Ik heb sinds 11-11 mijn spiraal verwijderd, 14-11 ongesteld zn 10 dagen. Tot nu toe niks. Testen zijn ook negatief. Is dit normaal na verwijderen van de mirena? Ik had namelijk rond 10-14e van de maand tijdens mirena altijd 1 dag iets bloedverlies.
Goedenavond, vaak na het verwijderen van een mirena kan de cyclus onregelmatig zijn. De mirena geeft hormonen af, waardoor het lichaan na het verwijderen van de mirena echt even de tijd nodig heeft om weer in een regelmatige cyclus te komen. Hierover hoef je dus geen zorgen te hebben en je lichaam rustig de tijd geven. Al begrijp ik dat als je graag zwanger wilt worden elke maand te lang is. Succes! groetjes Monique
Goedemorgen, Ik heb vanochtend weer getest, negatief! Ik zit nu op dag 34. Ik ga ervan uit dat ik niet meer hoef te testen nu en gewoon af te wachten wanneer ik ongesteld word? Ik wist niet dat het even kan duren, anders had ik hem eerder verwijderd. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Het lastig is dat je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest en dus ook niet kan zeggen wanneer het nog zinvol is om een test te doen of niet. Op de site Zwanger Worden | Ovulatie Berekenen staat goed uitgelegd wat de symptomen van de eisprong zijn. Misschien is het handig om hier op te letten, om wat meer inzicht te krijgen in je cyclus en de kans op zwangerschap te vergroten. Succes! Groetjes Monique