Decapeptyl vanaf cd 21? Bloeding?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mar75, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen dinsdag had ik cd21. We zijn zijn nieuw in het IVF traject en ik mocht voor het eerst vanaf cd 21 spuiten met Decapeptyl. Volgens de verpleegkundige zou ik wel een bloeding krijgen op de dag (cd 27) waarop ik normaal ongesteld zou worden.

Nu had ik die bloeding gisteren dus al verwacht maar die komt maar niet. Is dit normaal en herkent iemand dit?

2. Bij mij is het schema aangepast op mijn cyclus (met PCOS) dus aan mijn CD's heb je niet zoveel, maar ik ben in eerste instantie maar heeeeeel licht ongesteld geweest, een week na het starten met decapeptyl. Dat hield 4 dagen aan, echt extreem licht. Misschien moet het bij jou ook nog komen? Ik heb uiteindelijk de kliniek gebeld en moest toen even langskomen voor een echo, zodat ze konden kijken of het er goed uitzag.

3. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oke! bedankt voor je reactie. Ik zal morgen anders maar even het fertiliteitsteam bellen.

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Toen ik nog in NL de ICSI deed, moest ik ook altijd beginnen op CD 21. Soms werd ik wel een week te laat ongesteld. Maakt niet zo heel veel uit, alleen moet je misschien wel even bellen zodat de uitgangsecho verplaatst kan worden. Ik weet niet of je die nog krijgt, maar ik moest altijd starten op CD 21, minimaal 2 weken Deca spuiten en dan voor een uitgangsecho, die stond meestal al gepland. Als ik dan (veel) later ongesteld werd, moest ik bellen en dan werd de echo eventueel een weekje verzet.

Succes!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mar: het klopt wat Missgin zegt. Soms komt de ongi op tijd, maar kan ook later zijn. Komt vaker voor bij Decap. Dat geeft niets, maar je moet er alleen idd even rekening mee houden met de uitgangsecho. Bij twijfel, of als het te lang duurt, gewoon even bellen met de ferti-afdeling.

6. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missgn en sneeuwmees: klopt! Ik kreeg dit ook van het ziekenhuis te horen. Dinsdag heb ik de echo; inderdaad na 2 weken deca spuiten. Als ik dinsdag nog niet ongesteld was dan moest ik maandag een mail te sturen.

Gisteren ben ik ongesteld geworden. Gelukkig maar!
    In het ziekenhuis hebben ze me hier niet voor gewaarschuwd dus ik werd al ongerust.

Deel Deze Pagina