Ik ben verzekerd bij CZ, ik heb de verloskunde al gebeld en een afspraak gemaakt, ze zitten ook aangesloten bij CZ. Ik kan verder niks op CZ vinden over door geven bij welke verloskunde je gaat? Weet iemand dit misschien? Ook heb ik vanmiddag kraamzorg aangevraagd. Nu heb ik alleen een bevestiging gekregen. Wanneer krijg ik er wat van te horen? Ik hoop dat iemand het weet. Alvast bedankt!!
Volgens mij gaat dit allemaal vanzelf, net als bij iedere verzekering, maar pin me er niet aan vast. Ik heb zilverenkruis vorige week voor een heel andere vraag en toen toen ook meteen gemeld dat ik zwanger was, dit ivm het gratis te ontvangen kraampakket. Ik weet niet hoe dit bij cz geregeld is verder, bij zilverenkruis krijg je die vanaf een aanvullende verzekering dacht ik.
ik zit ook bij de CZ. De Cz word op de hoogte gebracht door je verloskundige. Tijdens het intake gesprek moet je alleen even je ziekenfonds pasje meenemen en dan gaat het vanzelf. Kraamhulp heb ik aangevraagd en gaat ook automatische door naar de CZ. Vorige week heb ik het kraampakket ontvangen. Morgen heb ik de intake vanuit de kraamhulp. Je zult nog even geduld moeten hebben. Het komt allemaal weer op je pad als je verder in je zwangerschap bent
@ michmar; bedankt voor je reactie! @ winnietje; thnx! super.. ja dus ik krijg er zelf wel meer over te horen betreft kraamhulp later pas? komt helemaal goed dan bedankt hoor haha
Delta : Yep hihi. Ik heb 3 weken terug ofzo pas een brief gekregen dat ik een afspraak moet maken bij het kraamcentrum voor het intake gesprek. Dus komt echt allemaal goed
thnx voor jullie reacties haha! stelt me al wat meer gerust wat fijn zo een forum he hihi.. ik het kraamzorg in ieder geval aangevraagd, dus lekker genieten nu!
Genieten moet je zeker doen. Ik ben heel blij met de mesen om me heen die al kindjes hebben, dit is onze eerste dus ik heb ook geen idee hoe alles gaat, tot nog toe heb ik gemerkt dat veel duidelijk word gaande weg. Van de vk heb ik huiswerk mee gekregen voor de volgende keer (wet te regelen etc) dus dat helpt ook
@ michmar; dat is inderdaad fijn dat de vk wat mee helpt om dingen te regelen! daar is ze ook voor he, om dingen aan te vragen enzo..
Absoluut waar, maar ik zou haar denk ik niet zo even bellen om iets te vragen, dan zou ik eerder mijn zus en schoonzus opzoeken om raad te vragen...
Zit ook bij CZ...maar bij mij heeft verloskundige niks geregeld hoor! Zij gaf alleen aan welk kraamzorgbureau de voorkeur had bij hun...daarna moest ik zelf het kraamzorgbureau bellen en CZ op de hoogste stellen... Wat papieren invullen enzo...opsturen...toen was t geregeld.