Hi, Ik ben bijna 10wk zwanger en heb een zeurend gevoel in mn onderbuik. Ook heb ik daar een cyste, misschien komt het ook daar vandaan? Of rekt mijn baarmoeder nu gewoon? Wie herkent dit? Lieve groetjes M.
Hey! een wat zeurend gevoel is normaal hoor, zeker in het begin van de zwangerschap. Heb het bij mijn eerste zwangerschap tot zo'n 14 weken gehad (nu niet, mss omdat alles al wat meer los zit ). Ik denk dat het wel het rekken en groeien van baarmoeder/banden/... is. Heb er toen ook veel over opgezocht en komt bij veel zwangeren voor. Zolang het geen krampen zijn, is het zeurend gevoel volgens mij helemaal normaal. Zat er na 14 weken dan weer mee in dat het gevoel voorbij was, zo is het altijd iets he
Ik heb daar ook erg last van gehad in het begin, ik kon er snachts van wakker worden. Heb er toen ook de vk voor gebeld. Het is echt gewoon het oprekken van je banden.
Ik heb dit gevoel na 22 weken nog steeds met regelmaat, kan komen omdat het de 1e is en alles nog moet oprekken Heel normaal dus.
Jups, Heb het ook, tot op het vervelende af. Ben geen fan van pijnstillers dus onderga het maar gewoon. Heb wel ineens spierpijn van mijn heupen in een rechte lijn tot aan mijn borsten. Niks actiefs gedaan...
ik heb t ook!! niet altijd, maar soms wel een hele dag! maakte me behoorlijk druk erom! had t bij mn vorige zwangerschappen niet. maar vandaag heb ik een prachtige echo gehad! dus meid, het is vast een goed teken, het groeien van je baarmmoeder!
Iedereen super bedankt voor de reacties! Stelt me erg gerust. Vandaag een mooie echo gehad van onze kleine ET en alles is goed, dus ik moet me gewoon niet zo druk maken.