vraag deca spuiten!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ninaVI, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi meiden,

Ik heb een vraag waar ik vannacht ineens aan moest denken!

Ik moet binnnenkort met de deca spuit voor icsi beginnen..ik heb ze al gezien en zitten per spuit verpakt!

Nu had ik zoiets van moet heel de naald in je buik tot je geen naald meer ziet? Was namelijk best lange naald! Zo stom dat ik nu op die vraag kom i.p.v. tijdens de uitleg!

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

xx Nina

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hoi hoi, ik weet niet hoe lang jouw naald is maar bij mij is dat iets meer dan een centimeter en dat gaat er wel helemaal in. Maar geen zorgen, je voelt het amper meid! Succes!

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Ok dankjewel...misschien moet ik dan nog iets beter kijken maar dacht dat die wel langer was dan 1 cm?

Zitten ze bij jou ook per injectie verpakt!

Hoe gaat het met je!

xx

Nina

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ja, zitten per spuit verpakt. Volgens mij is de naald tussen 1 en anderhalve cm.
    Het gaat op zich goed maar ik kan sinds die spuiten mijn ogen amper open houden. En heel af en toe een dipje, dan denk ik dat we nooit een kindje krijgen. Hoe gaat het met jou?

5. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ik zit op eisprong te wachten en zoals het er nu uitziet gaat die deze maand al volop eerder komen! Joepi!

Dus mijn deca spuiten komen eraan! Ik herken je dipjes wel hoor!

Bij mij kunnnen die angsten van: Wat als het niet lukt ineens opkomen...heel naar gevoel! Bij de eerste poging is alles ook zo nieuw dat je niet precies weet wat je allemaal kan verwachten!

Nou meid zet hem op! en die nare gedachtes maar snel verbannen! We krijgen nu voor het eerst echte kansen! Zo probeer ik het nu te zien!

xx nina

6. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Je hebt gelijk, we gaan ervoor! Hopelijk valt de lengte van je spuit toch nog mee!

Deel Deze Pagina