Even nieuwsgierig wat jullie met deze hitte doen met een kleintje van 1. Vandaag zit ik lekker koel binnen met de kleine man! Samen spelletjes doen!
Nou als mij mannetje 1 was zou ik lekker een badje in de tuin doen met een parasol maar helaas de mijne is 4 maanden moet nog ff wachten hahahaha volgend jaar
Tussen de middag in de tuin in badje buiten geweest in de schaduw. Nu ligt ie te tukken, straks misschien nog even buiten op het speelkleed. Ik wilde nog even aan de wandel, maar vind t veel te heet...voor mezelf .
Zwembad, zandbak, zwembad, zandbak, zo veel dat je op het einde niet meer weet wat nu het zwembad of de zandbak was Binnen zitten we niet, te donker want ik heb buiten eentje alle rolluiken af om die benauwdheid niet binnen te krijgen. Wel in de voormiddag even binnen gezeten en natuurlijk toen hij sliep
Vanmorgen naar het speeltuintje. Daarna nog binnen spelen. En na het slaapje lekker buiten in de tuin spelen in het zwembadje(waar ik ook bij in pas )
Buiten wezen zwemmen met hem (en watertafel gespeeld) en na zijn middagslaapje binnen dingetjes gedaan met de airco lekker aan! Heerlijk koel, buiten is het echt niet leuk warm!
Vanmorgen naar het hertenkamp geweest en in het speeltuintje gespeeld en boodschapjes gehaald al wandelend. Na het slaapje stukje gefietst en in het badje in de achtertuin.
Ik heb een badje opgezet in de tuin, ze vermaakt zich er prima mee. Wel goed insmeren en een petje op. Tussendoor veel water drinken en in de schaduw boekjes lezen. Slapen wilde ze deze middag niet. Manlief er maar op uitgestuurd voor de boodschappen.
Mijn dochter van bijna 4 maand is net in badje geweest in de tuin. Ik lees net boven dat natjeb85 hier nog mee wacht. Wat is jou reden?
Mijn mannetje ze nekje is nog niet helemaal stabiel moet hem dus nog best wel veel onder steunen waardoor ik dan een lamme arm krijg hahah en hij heeft natuurlijk nog geen zithouding misschien kan het nog wel deze zomer als het nog zulk warm weer wordt
Hahaha nee hoor maar ik wil het wel binnkort proberen als het nog zulk mooi weer wordt!! hij houd er echt van om in bad te gaan
Ik heb zo'n zwemband waar ze in kan zitten, beetje ondersteuning geboden maar ze kon haar hoofdje en nek laten rusten op die band. Ze vonf het heerlijk hihi. Gun je nog mooie dagen zodat je het ook een keer kan doen
Hier dochter van 9,5 maand. Lekker in schaduw op het gras en in badje in schaduw. Ze vermaakt zich prima. En ik ook Binnen zitten vind ik helemaal niets.
Hier hebben peuter en dreumes zich de hele dag vermaakt in de tuin met een badje water, heel wat emmertjes, vanmiddag met de tuinslang op de zachtste sproeistand heen en weer rennen. Veel drinken, een ijsje gegeten, chipje tussendoor voor het zout. Na het eten afgespoeld in bad en ze sliepen allebei in een paar seconden
Hier met peuter en dreumes lekker naar een buitenzwembad hier in de buurt geweest. Lekker plekje in de schaduw en afkoelen in het water!
Vanmorgen vroeg op de fiets naar de supermarkt geweest. Toen naar binnen gegaan en heeft hij nog een poos geslapen. En smiddags ook veel binnen geweest. Vanavond nog een poosje buiten.
's ochtends vroeg doe ik na een flesje/aankleden/knuffel etc. het huishouden terwijl hij een half uurtje Bumba kijkt (shame on me, maar anders loopt hij mega in de weg). Daarna gaan we lekker spelen samen. Fruithapje met drinken ---> bedje toe. Tegen de middag eruit, broodje eten, spelen en knuffen. Daarna draait de zon op de andere kant van het huis, zodat ik de parasol neer zet en zijn badje op laat warmen door de zon terwijl we nog even binnen spelen. Rond 13:30 (ofzo) gaat hij in het badje spelen en zit zijn moeder hem te begeleiden, stiekem te gillen alsof ze het heel erg vind, dat hij haar nat gooit. Na 15:00 een middagslaapje en wanneer hij dan wakker wordt is het nog een beetje spelen of een boodschapje doen en dan weer etenstijd etc. De dagen vliegen om!
Zwembadje in de tuin, met parasol erboven, (maar gelukkig vanaf een uur of 12 de halve tuin al in de schaduw ).
De meeste dus lekker thuis met een badje in de tuin. Ik woon redelijk dicht bij het strand, maar vindt dat niet zo'n succes met dit bloedhete weer, met een kleintje die heel ondernemend is en dus ook niet stil onder een parasol blijft zitten.... Ben ik alleen maar bang dat hij zich verbrand...