Hier bij 6 weken uitwendig prima beeld en bij de 2e echo 7+5 uitwendig bij een ander zhs met boutbeeld erg slecht beeld dus. Ligt dus echt aan de apparatuur.
Ik heb met 7 weken ook een echo gehad en die was gewoon uitwendig. Alle echo's waren bij mij uitwendig.
Bij mijn vk kijken ze eerst uitwendig en zien ze dan niks of weinig, gaan ze inwendig kijken. De vorige 2 zwangerschappen is bij uitwendig gelukt (1e bij 8.2 en 2e bij 7.2). Ik mag volgende week en hoop dat het dan weer uitwendig lukt.
Bij mij probeerde ze eerst uitwendig, maar konden niks zien, toen inwendige echo gedaan. Ik was toen ongeveer 8 wkn.
Uitwendig, als het niet lukt inwendig. Was hier niet nodig, dus alleen uitwendige echo's gehad. Oh en ik ben ook zeker de slankste niet
Bij mij is het eerst uitwendig geprobeerd maar kreeg geen mooi beeld. Dus toen inwendig. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Volgens mij heeft ze bij mij eerst uitwendig geprobeerd, maar was niets te zien dus toen inwendig. Voel je verder niets van
Hier hetzelfde met 6,5 week eerst uitwendig niks te zien toen inwendig een stevig kloppend hartje gezien!