Wie is net als ik ook al eventjes overtijd?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kellie, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellie

kellie Lid

Sep 12, 2008
    90
    0
    0
    Hallo:)

Mijn vriend en ik zijn bezig voor een 2e kindje,
    We zitten pas in ronde 1..
    2 oktober had ik mijn nod en het is nu 10 oktober en nog steeds geen menstruatie te bekennen,
    Heb al een paar testen gedaan van verschillende merken,steeds negatief..
    Word er echt moedeloos van,het klinkt misschien raar maar,vor mijn part word ik ongesteld of een positieve test,maar dat weet ik wel waar ik aan toe ben..
    Mijn tepels doen ook al een week best zeer en mijn temperatuur blijft hoog (37,1).. strange:(
    Liefs,
    Kelly:)

2. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee meid.
    Je moet er rekening mee houden dat je nog maar in je eerste ronde zit en je waarschijnlijk last hebt van onpillingsverschijnselen.
    Heb je wel een eitje gehad?

3. kellie

kellie Lid

Sep 12, 2008
    90
    0
    0
    Ja zou natuurlijk ook kunnen,
    Aan mijn temp te zien heb ik wel een eitje gehad,mijn normale temp is 36,6..toen rond eisprong 36,4,daarna 36,8 een paar dagen en sinds 3 dagen 37,1(hopelijk kan je er wijs uit;) )

4. kellie

kellie Lid

Sep 12, 2008
    90
    0
    0
    huh,is mn banner verdwenen?
    dit is ff een test bericht:p

5. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja inderdaad, dan zou je wel zeggen dat je eitje is geweest.
    Hopenlijk voor je krijg je snel een posi-test of ongi :)

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als ik het zo hoor kan het ook zijn dat je je ei pas 3 dagen geleden hebt gehad. En dat je NOD dus pas over 11 dagen is...

7. kellie

kellie Lid

Sep 12, 2008
    90
    0
    0
    daar had ik eigenlijk nog niet bij nagedacht,maarrrr...
    dan..hebben we niet genoeg geklust hahhaha:D
    we hebben alleen rond de tijd geklust dat ik dacht mij ei te hebben gehad..:p

8. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ja, ik heb het zelfde. Nod op 2 okt, en nog geen ongi en ook geen positieve test. Ik zit in ronde 2 en de eerste ronde had ik wel een cyclus van 28 dagen, maar ik ga er idd ook vanuit dat het nog komt van het ontpillen. Volgens mij was ik voor de pil ook altijd wel regelmatig ongesteld. Ik heb vorige week di vruchtbaar slijm gehad, en als ik daarmee verder reken, zou ik as dinsdag ongesteld moeten worden ongeveer. Dat hoop ik maar, want hier wordt ik ook een beetje gek van!

9. kellie

kellie Lid

Sep 12, 2008
    90
    0
    0
    Ik had voor de pil ook een regelmatige cyclus.
    bij mijn vorige zwangerschap was het gelijk raak,maar teste na 5 dagen pas positief met weinig kwaaltjes,die heb ik trouwens 9 maanden lang niet gehad;)

wie weet is het toch wel gewoon raak bij ons,ik ga iig duimen!!:D

Ik heb ok het gevoel dat t bij mij puur ontpillen is..

10. hoi kellie,

ik ben nu ook 4 dagen overtijd en zit in de eerste ronde. Ik dacht mijn ei al eerder te hebben gehad en had dus mijn nod uitgerekend afgelopen woensdag. Voor die tijd had ik 4 vaag positieve testen, maar toen ik er vrijdag een deed was ie hartstikke negatief. Ik ga er nu dus maar vanuit dat ik mijn ei verkeerd heb gevoeld want ben in ieder geval niet zwanger. En voor de volgende ronde een tip:
    blijven klussen ook wanneer je denkt je ei gehad te hebben, want het kan dus altijd zijn dat je hem niet goed hebt gevoeld!

11. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een raar verhaal.
    Ik heb een onregelmatige cyclus, maar wordt eigenlijk altijd wel ongesteld tussen de 30 - 37 dagen met een uitschieter naar de 47 dagen.
    Ik slik al jaren geen pil meer, maar ben nu ongeveer een jaar bezig voor een eerste kindje en houdt mijn cyclus ruim een jaar bij.
    13 augustus ben ik voor het laatst ongi geweest. En nu... nog steeds geen ongi en testen blijven negatief.
    Kijk of ik een eisprong heb dmv cs methode.. en heb op het moment dat ik ongi zou moeten worden wel veel pijn in mijn lies gehad... nu weer pijn in mijn lies afwisselend aan beide kanten. Verder geen symptomen... wel moe, maar dat is iedereen.
    Slaap wel erg slecht. Vanacht weer van 1 tot 5 klaarwakker.....
    Ik hoop dat of de ongi komt of beter ik snel een posi test in handen heb. Zit nu op cd 59!!!!!!!!!!!!! dus 3 weken en 3 dagen overtijd...
    vreselijk.....

12. Mayameid

Mayameid Actief lid

Jul 23, 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik zit nu in ronde 3 en ben al 6 dagen overtijd, heb 3 dagen na mijn nod getest maar die was negatief.
    maandag nog maar eens proberen, wil nu ook wel eens duidelijkheid, of posi of ongi.

echt frustrerend als je niet weet waar je aan toe ben!
    Succes allemaal

13. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    ja idd gewoon klussen vanaf dag 8 t/m 20 om de dag, dan weet je zeker dat je hem niet mist ...

liefs flower

14. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    nou, bij mij is de ongi aangebroken na een week overtijd. Gelukkig maar weet ik iig weer waar ik aan toe ben. Op naar de volgnede ronde en idd deze ronde gewoon doorklussen tot ongi!!

15. rexie1975

rexie1975 Lid

Oct 11, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

wij zijn ook al eventjes overtijd, en ook negatieve tests, irraitant hoor, dan maar gewoon ongesteld worden of een positieve test dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
    Ik ben met de pil gestopt 3 aug, paar dagen later ongesteld, en toen 8 september ongesteld, en had nu vorige week al ongesteld moeten zijn, en niks, wel vanaf vorige week duizelig, en overal last van, maar ????

16. kellie

kellie Lid

Sep 12, 2008
    90
    0
    0
    Same here Rexie,

niet leuk he wachen...
    ik ben het nu zo beu dat ik een hele week niet ga testen en anders ff de dokter bellen,wie weet is het ontpillen hierzo,maar lijkt me sterk,als ik 1 pil vergeet normaal ben ik gelijk ongesteld.. maar ja een lichaam kan je goed voor de gek houden:p

ik zal voor je duimen!!

17. Tab

Tab Bekend lid

Oct 12, 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
  18. iris85

iris85 Lid

May 14, 2010
    47
    0
    0
    onderwijsassistente
    Groningen
    Ja! Ik zit met het zelfde! Zou zaterdag ongi moeten worden, maar het is nu alweer woensdag en nog steeds niks!

Pfffff vrijdag doe ik een testje! Nog 2 dagen ahhhhhh...wordt er gek van!

19. rexie1975

rexie1975 Lid

Oct 11, 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha
    ja wachten bah.

ik ben nu al meer als een week overtijd en nog steeds niks, ga morgen toch nog maar een keer een testje doen.

ben benieuwd

20. MBongers

MBongers Actief lid

Aug 4, 2010
    292
    0
    16
    Ha Meiden!
    Hier nog iemand die al wel over tijd is....pfff wachten duurt lang!
    Ik ga morgenochtend testen (mijn vorige test was vorige week zondag). Tsja, en verder, wachten, wachten, wachten.....

Ennuh, hopelijk hebben straks allemaal meiden die niet overtijd zijn maar zwanger zijn!

Liefs Mel

Share This Page