Hoi allemaal, Vandaag mijn 1e nod. Ik heb ook niet echt t gevoel dat mn ongesteldheid er aan zit te komen , meestal heb ik dat wel. Vanmiddag even een testje gedaan van de kv maar ik zag geen streepje, dus toen maar in de prullenbak gegooid. Toch maar even uit de prullenbak ge vist om voor de zekerheid nog even te kijken. Ik dacht zelf dat ik een heel erg vaag een streepje zag. Of houden mij ogen me voor de gek? Helaas kan ik geen betere foto maken.
Bij twijfel altijd opnieuw testen. En sowieso was er binnen de afleestijd niets te zien, dus moet je deze test als negatief beschouwen (helaas). Dus overmorgen nog een testje wagen, succes meid.
Foto is wat veraf, Maar zou morgenvroeg met ochtendurine nog een keer testten Wat weggegooid is nooit terug halen Dan kan het zijn dat het een indroger is, Binnen afleestijd een streep (licht) dat telt
Ok, helaas! Ik denk dat ik nog even een dag wacht met testen en als ik dan nog niet ongi ben ga ik er weer 1 doen. Zal dan een wat duidelijkere foto maken, maar misschien is dat dan wel niet nodig als t een hele duidelijke streep is
Ik zie ook niks.. En idd beter niet meer na afleestijd kijken want je maakt jezelf misschien gek met een streepje dat een indroger .. Zou ook overmorgen nog eens testen..
Whaaaaaa! Ik word echt kierewiet. Niet van jullie hoor Maar van me zelf en al die gedachtes Ik dacht net van nou nu komt t mn ongesteldheid omdat ik ineens een paar enorme steken voelde die ik normaal ook heb als ik ongesteld moet worden. Is het ineens een beetje bruin in mn maandverbandje :S. Normaal heb ik dat nooit, begin meteen te bloeden. Zo raar!! P,S die foto heb ik trouwens gemaakt gelijk na de test, heb hem daarna pas uit de prullenbak gehaald om zelf nog even te checken omdat ik de foto niet echt goed kon zien. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Gewoon nog maar even afwachten denk ik, er zit helaas niets anders op