Hahahaha de mijne ook...: Supernummer! De clip is minder... Maar oooh dat nr. op de radio en ik ben in de stemming! hahahah op tv bedoel je dan denk ik: op dit moment: babyboom Waar ben je voor aan het sparen?
voor mijn baby die er nog niet is en voor een vakantie wat zou je altijd nog wel eens willen doen maar is er nooit van gekomen?
in mijn geval: eerst kindje... dan man en dan trouwen... Hoop ik Kindje 1 is er al )))) op goed geluk of strakke planning!
Oei... ik wou zeggen mijn kind natuurlijk hahha... Dan mijn gezondheid en mijn geloof.. Dure modieuze kleding of het goedkopere voor je kind?
Goedkope, ze kunnen het maar zo kort aan. Als ze ouder zijn moeten ze er lekker in kunnen ravotten zonder bang te zijn dat het vies wordt of kapot gaat. KDV of opa en oma
hyves kerst of sinterklaas? nee nog niet besteld, wacht weer op de c1000 actie! Ja ik is zuunige nederlander . dit jaar ook geweest en het was echt helemaal super!
carlo geer of goor? ja ben dan ws hoogzwanger dus nog even afwachten of het allemaal gaat lukken. Maar wil wel heel graag gaan!