dat ik dacht dat ik in de kont kneep van me man en toen stond er een bejaard mannetje naast me waar word je verlegen van (nog een keer dan maar )
Jong te sterven, als mijn kinderen nog heel klein zijn. (heeft mijn man meegemaakt) Met wie op het forum heb je het meest contact?
Met een vriendin (toen ik 15 was) in Amsterdam wezen stappen en daarna op straat geslapen omdat we de laatste trein niet meer konden halen... Onnodig om te zeggen dat m'n ouders not amused waren toen ze erachter kwamen. Wat vind je de leukste TV reclame?
De reclamespots van Centraal Beheer zijn altijd erg goed (Even Apeldoorn bellen...) Helaas loopt er momenteel geen spot van hen... De volgende vraag is dus een open deur: Wat vind jij de meest irritante reclamespot?
leen van frisia etc etc Ennuh, retteketet naar beterbed.. Ehm... wat is jouw favoriete weekendinvulling?
in 1 antwoord? uitslapen-uitgebreid ontbijten-winkelen-dineren-en dat alles in londen of milaan waar ging je laatste telefoon gesprek over?
Hihi,dat is simpel. Ik belde mijn man toen ik bij de gyn vandaan kwam met goed nieuws over mijn ei Slaap je met een knuffel in bed?
En jouw vraag rach84? Ik heb vanavond spinazie met varkensrollade gemaakt. Ook mijn favo. Wat doe je morgen?