Ik ben koppig en eigenwijs, maar dat zet anderen vaak weer aan het denken Dus of het echt helemaal slecht is... kweet het niet hahahaha Wat is het mooiste dat je ooit voor iemand hebt gedaan?
zoals mijn oma zegt "Ze heeft mijn leven gered!" ( ze was toen erg ziek, kantje boord maar ik was optijd met de ambulance bellen e.d. Als je een lichaamsdeel moest afstaan, wat zou dat dan zijn?
niet mijn hart, die is niet helemaal goed dan maar mijn longen ofzo... wat is het liefste dat je man ooit voor je heeft gedaan?
allemaal kaarjes aangestoken rondom ons bad, lichten uit, champanje erbij en t.v naar de badkamer gesleept met een dvd erbij. op valentijnsdag! aaaaaah Wie is je grootste vijand?
Niet zo leuk, beetje saai, kijk het nooit. Vind haar een magere lat, ze mag wel wat van mijn overtollige zwangerschapskilo's hebben . Wanneer ben je voor het laatst van je fiets gevallen?
waar ik jou 's nachts wakker voor mag maken? voor die cheeseburger denk ik Ik mij voor elke burger Zit je wel eens te gamen op inet? en zoja welke game?
hahaha stom ik bedoelde natuurlijk jou everst poker Wat vind je dood eng om te doen maar wil je stiekem weleens proberen?
oei, dat is een leuke... Ik denk zoiets als bungyjumpen... Nee eigenlijk een carrierswitch, echt iets anders.. Super eng, maar zou het in de toekomst best evt willen... Ehm, nu weer een vraag.. Wat zou jouw ideale weekend zijn, dit weekend?
Ga vandaag helemaal niet werken, lekker thuis zijn met mijn dochtertje, Wat ga je van het weekeend doen?
Ja in mezelf, maar niet in een god. Ik geloof in het goede dat in ieder mens aanwezig is. Kan je tegen je verlies?