eigenlijk donkerblond, maar met een verfje donkerbruin onder en goudblond boven uhm...ben je in de kerststemming?
ja, al wel.. heerlijk... gezellig! zie er naar uit.. als je zwanger wordt/bent. wanneer vertel je het dan aan de rest? (geen familie)
ja, we gaan een weekendje weg naar drenthe in mei met de hele schoonfamilie. gezelliebellie! heb je een stopwoordje? zo ja, welke?
in een knus gezellig restaurant hier in hardenberg. namelijk: het pannenkoekenhuis... hoelang ken je je man al? en hoelang hebben jullie daarvan al wat?
ik ken me vriend nu 5,5 jaar en we hebben ook al 5,5 jaar wat als je naar links kijkt wat zie je dan?
dan kijk ik uit mijn raam naar buiten en ik kijk tegen een kastdeur aan.. wat zie je als je naar rechts kijkt? haha
wit met bruine meubels (kijk maar bij google, afbeeldingen en tik babykamer turijn in) en ik heb niet zo'n plank boven de commode maar heb zo'n baroklijst gekocht op mp, het schilderij eruit gesloopt en er zelf een kastje achter getimmerd. Schilderijlijst is nu de lijst vh kastje. warme kleuren op de muur (behang) Wat doe je met de jaarwisseling?