(josianne ik heb toch een vraag neergezet ) zal jullie beide vragen beantwoorden. ja zeker, een hele grote knuffel, die s'ochtends om 5 uur helaas opstaat. morgen ga ik voetbal kijken wat doe jij met je haar s'ochtends?
wassen onder de douche en dan maar weer eens in model zien te krijgen. wat vind je het mooiste aan jezelf?
ik ben supertevreden met mezelf, maar als ik moet kiezen dan toch mn ogen wat is je grootste publieke blunder ooit?
hahaha toen ik uitging en op een pdium stond wilde ik eraf gaan maar ja was een beetje erg dronken en viel hard op mijn touchhie! 8-[ wat zou je het liefst willen proberen
Ik zou net als een van mijn beste vriendinnen wel eens een jaar willen gaan reizen. (als de kinderen groot zijn) Welk land zou je nog wel eens willen bezoeken en waarom?
maleisie, heb er zoveel mooie dingen van gezien en gehoord dat ik er echt graag heen wil! wat is je favo tv-programma?
Op dit moment 'Flikken' Mijn man en ik kijken op het moment op uitzending gemist, alle oude afleveringen terug. Wat ga je vandaag doen?
voor een haai waarom ik vind eigenlijk alles in de zee eng maar deze overheerst. welke film vind jij helemaal super?
Gelukkig MOET ik niet, maar als het wel moest dan zou ik denk ik voor duitsland kiezen en dan heel dichtbij de grens gaan wonen.. Wat is je favoriete spel?
Mijn favospel is monopoly,deed het altijd vroeger met mijn familie. Voor wat kan je manlief je sávonds wakker maken?
Voor een lekkere.. Neen hoor! Hij mag mij altijd wakker maken om zijn hart te luchten. Wat is het aller, allerstomste dat je ooit hebt gedaan?
mijn gevoelens onderdrukken voor een loze relatie (ik heb nogal een temperament) waardoor ik nu niet meer zo goed boos kan worden, altijd huilen. heb je geheimen voor je partner? zoja wat?
nee heb gelukkig geen geheimen maak je meer mee kapot dan lief is heb je een lichte voorkeur voor een jongen/meisje groetjes nathalie
als ik weer zwanger zou zijn zou ik graag een meisje willen... Heb je wel eens nachtmerries na het kijken van een enge film? Liefs Kiss