het mooiste aan mijn mannetje: zijn ogen en zijn lichaam..... kwijl kwijl... wat is het raarste plekje waar jullie het ooit hebben gedaan? (excuse me als de vraag te persoonlijk is)
niet echt raar, maar het turksstoombad, want we konden elk moment betrapt worden.verder is het bos zeer favoriet, maar ja ook niet echt raar. Waar denk je aan als je aan 2010 dnekt
Niet zo ver weg, maar toch, hoe zal de wereld er dan uitzien? Wat neem je mee naar een onbewoond eiland (buiten je kind en man)?
een stuk of 70..... Wat is je grootste nachmerie? ( bedoel van wat je nooit mee wilt maken in je leven)
ik hoop nooit langer te leven dan mijn man of kind(eren)misschien egoistisch want als ik niet langer leef als hun,hun dus wel als mij, maar goed. Heb je wel eens iets gekregen op een verjaardag wat je gelijk weggegooid hebt?
dat zou ik niet weten maar ik krijg weleens dingen en dan lach ik echt alseen boer met kiespijn! . welke opleiding heb je gevolgd ( of volg je )?
Mbo-vz niv.3 gedaan en wil in de toekomst de opleiding pedagogisch medewerkster gaan doen. Wat is momenteel je grootste wens(buiten eenlang en gelukkig en gezond leven of zwanger raken?
Werken, werken en nog een beetje werken. Zondagmiddag ben ik vrij en ga ik lekker met de hondjes wandelen. Vandaag heb ik mijn vrije dag en voor vanavond heb ik een romantisch avondje gepland. Ik heb heerlijke doucheschuim, scrub en massageolie gehaald... een paar kaarsjes voor rondom het bad en sushi omdat mijn mannetje dat zo lekker vind (ik ook... maar tsjah 9 maanden niet he) Blijf je werken na de zwangerschap?
Dan ga ik courmetten met mijn man. !e kerstdag vieren we mij mijn ouders, 2e kerstdag bij zijn ouders. Op kerstavond hebben we dus altijd onze eigen kerst en straks natuurlijk met zijn drietjes (tijn courmet nog niet mee dit jaar!) Wat vind je een minpunt aan de kerst
een minpunt vind ik dat zoveel aan kerst tegenwoordig zo materialistisch is. ik heb afgelopen jaar maar al te goed ondervonden dat liefde van+voor familie en vrienden het allerbelangrijkste op de wereld is. wat is je lievelings-broodbeleg ?