De allerlelijkste trui die er bestaat! Te lang, grijs van kleur, muts eraanvast en op de borst onuitwisbare kiwi-vlekken ! favoriete tv-programma?
Op het moment vind ik veel programma's leuk; Boer zoekt vrouw, Criminal Minds, Dit was het nieuws, As the World Turn.. Wat zijn jullie voornemens voor 2008?
Meer genieten van hetgene dat ik wel heb en minder balen van dat wat ik niet heb! En ik neem niets meer voor lief, maar ben dankbaar voor al het moois dat ik heb! Wat is het gekste dat je ooit voor iemand hebt gedaan?
Eigenlijk valt dit niet onder de noemer 'iets geks', maar ik heb 7 jaar geleden een tandemsprong (parachute-sprong) geregeld voor een goede vriendin die 5 dagen later is gestorven (ze koos voor euthenasie, dus we wisten het allemaal al vantevoren). Toen ze mij liet weten dat ze het zo jammer vond dat ze deze droom niet meer had kunnen waarmaken, ben ik als een gek gaan rondbellen om het op zo'n korte termijn nog geregeld te krijgen. Mijn man en ik zijn (uiteraard) meegeweest die dag en we hebben vreselijk gelachen, ondanks dat we wisten dat het de laatste keer was dat we samen iets deden... Ik bewaar supergoede herinneringen aan deze dag ! In welke auto rijd je (merk, type en kleur graag )?
Peugeot 206 station. Het is een donker grijze met een notenhouten dashboard en leren bekleding. Hij is ong. 8 jaar oud en was toen het meest luxe model. Wat voor kapsel heb je?
mijn laatste vriend vond mijn borsten "europe's most beautiful boobs" is je huidige haarkleur natuur of nep?
door oprecht te vertellen dat hij/zij van me houdt. papa schreef het op zijn kerstkaart - lief he wie vind je de aller-allerspuuglelijkste BN-er ?
Youp van 't Hek... bah vies mannetje... Welke BNer heb je wel eens in het echt gezien? ( dus geen tv enz).
Ik heb als kind een optreden gedaan met Anita Meyer. Ik danste toen in het achtergrondballet en Anita zong (en wij dansten op) het nummer 'Why tell me why'... Van wie hoef jij absoluut geen kerstkaart te krijgen?
Vind kerstkaarten erg leuk maar hoef niet persé een kerstkaart van een stel waar een beetje ruzie mee hebben. (Verwacht hem ook niet hahha) Wat gaan jullie morgenavond om 0:00 uur doen?
Een mega-gat in ons plafond springen... ... en als we van de eerste verbazing zijn bekomen een Mini Cooper S Clubman voor mij bestellen ! --------------------------------------------------------------- Kerst: verlichting of verplichting...?