We hebben bij ons thuis oud en nieuw geviert met vrienden.. waar ga je naartoe met vakantie dit jaar?
We twijfelen nog tussen een vliegreis naar Griekenland of zo (vorig jaar ontzettend goed bevallen) of met de auto naar een camping in Italië (ons favo vakantieland, maar ik zie op tegen de lange rit met een kleintje van anderhalf...) Waar word jij heel verdrietig van?
Euh... we hebben vandaag zoveel gesnoept dat we rond etenstijd echt geen honger meer hadden... Ik denk dat er straks nog wel een paar mini-pizza'tjes de oven in gaan... Blij dat morgen weer alles 'normaal' is...?
ja weer even wat structuur aanschaffen hier thuis! Kindjes weer op tijd naar bed, want school begint maandag ook weer! en niet meer zoveel snoepen haha,ben misselijk van de oliebollen! wat zijn je voornemens?
Nee, heb alle 3 de dvd's in de kast staan..... Ga je sonje bakkeren? (hoor van veel mensen die dit gaan doen,)
nee morgen niet maar wel zo net als de 3 voor gaande nachten. Morgen ochtend kom ik uit de nacht. wat neem je als ontbijt?
het liefst 2 verse witte bolletjes met een lekkere salade, verse jus en warme thee, met de krant en een jazzmuziekje aan wat is je man/kind/poes/hond nu aan het doen?
Mijn man speelt een spelletje Monopoly op het media center Mijn dochtertje ligt te slapen Mijn kat ligt te soezen... Wat lust je écht niet en zul je ook absoluut niet opeten wanneer het voor je neus wordt gezet (ook niet uit beleefdheid, al was je bij de koningin op bezoek... )?
nou ik lust eigenlijk bijna alles, en zelfs garnalen (waar ik geen fan van ben) zou ik bij de koningin opeten hoor hahaha . laten we het dan maar bij slakken, sprinkhanen, spinnen en kakkerlakken houden! waar ben je bang voor?
ik ben meer een ochtendmens, maar nog wel even duf smorgens. gelukkig geen ochtendhumeur. 's Avonds na een uur of 12 is bij mij de batterij leeg heb je een nieuwjaarsborrel op je werk? En zo ja, heb je een NEE NIET ZOENEN-button? Of mogen ze je wel een paar lekkere smakkerds geven?
haha loopy..! volgens mij heb ik geen 'do not kiss' buton want ik krijg altijd een hand om mijn hoofd die naar een ander hoofd wordt toegtrokken. ik ben er niet zo dol op. waar koop je een 'do not kiss' buton?
met of zonder tong? ( geintje).. Wij hadden en borrel bij mijn schoonzus gisteren... erg gezellig. Vandaag nog vakantie of alweer werken?