Dom, Dommer, Domst ..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Butterfly26, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik stel deze vraag namens een vriendin van mij ..

Zoals de titel luid, dom ..
    Zij en der vriend zijn al een aantal rondes bezig voor een kleintje..
    Nu hadden ze vorige week ruzie, en heeft zij uit frustratie een paar pillen geslikt.. Ze dacht een stuk of 5, en is ze er 1 vergeten te nemen.
    Dus 3 dagen achtereen, 1 dag niet en toen weer 2.
    En zoals je al kan raden, hebben zij en der vriend het bijgelegd..

Nu is haar vraag.. krijgt zij alsnog een ontrekkingsbloeding?
    En of ze alsnog haar eisprong heeft gehad, maar evt verlaat? (toen ze begon met slikken, was het een paar dagen voor haar ei, dus vruchtbare periode)..

Ingewikkeld en dom verhaal, maar waar.. Hoop dat ik het een beetje goed het uitgelegd, thanks voor de hulp alvast ;) !

Liefs Butterfly.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    nou het is idd een vaag verhaal...
    en misschien dat ze dan eerst maar eens moeten gaan bedenken of je wel kinderen wilt op het moment als ze zo'n ruzie hebben....
    Ruzie is natuurlijk normaal maar om meteen weer naar de pil te grijpen als je een keer ruzie hebt? Vind ik toch wel erg vaag moet ik eerlijk zeggen en dan krijg ik al gauw het idee van wil je dat dan echt wel een kind? en ben je er wel klaar voor? (maar goed kan ook aan mij liggen natuurlijk)

Ik denk trouwens dat ze wel een ontrekkingsbloeding gaat krijgen...

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja idd, het is allemaal ook erg vaag..
    Ik begrijp het zelf ook niet helemaal.

Dank je voor je antw. Zal het tegen haar zeggen, en dat ze ook even met der vriend moet gaan praten ;)

4. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    ik ben het met kleintje88 eens. ruzies komen voor in relaties maar om dan idd al meteen de pil te nemen uit frustratie (want zo lees ik het?)
    dan moet ze haar wel gaan afvragen of ze er echt 100% achter staat! al zou ze er nou 1 nemen word het alweer een ander verhaal maar 5 dagen waarvan 1 dag niet. dat is wel raar.

tja en die bloeding is afwachten!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Het is bijna chantage, als jij niet lief doet, krijg jij geen kindje :confused:

Ik betwijfel of ze een ontrekkingsbloeding gaat krijgen van een paar pillen. Waar in de cyclus zat ze dan? Misschien dat daar ook van afhangt.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    een vriendin van me heeft na 6 dagen de pil slikken besloten om toch alvast voor een kleine te gaan en die kreeg na 3 dagen toch een ontstrekkingsbloeding dus vandaar dat ik denk dat zij ook een ontrekkingsbloeding krijgt...

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Thnx meiden voor jullie reacties..

Heb haar net aan de telefoon gehad, en haar jullie reacties voorgelezen. Ze moest huilen van de schrik, maar ook omdat ze weet dat jullie/ik voor de volle 100% gelijk hebben.

Ze vertelde dat ze gister een goed gesprek heeft gehad met haar hubbie, over de inhoud vertelde ze niet veel alleen dat ze wel blijft stoppen met de pil, maar nog niet gericht gaan klussen.

Over waar ze zat ik haar cyclus.. Toen ze begon met het slikken zat ze in haar vruchtbare periode en nu zit ze officeel 6 dagen voor nod..
    Dus mocht ze zwanger zijn, krijgt ze dan alsnog een ontrekkingsbloeding?

Liefs Butterfly !

Deel Deze Pagina