hey meiden, heb een vraagje ivm de slijmprop, merk je het als die eraf komt of gaat het meestal onopgemerkt voorbij want een vriendin van mij die wist wel wanneer hij eraf was gekomen en nu vraag ik mij af of je dat altijd merkt. Misschien domme vraag maar wou het toch maar effe checken groetjes
nog effe erbij voegen, vroeg mij dit ook af omdat bij die vriendin van mij is hij een paar dagen voor ze moest bevallen eraf gekomen en zij mocht toen niet meer in bad gaan, wel douchen maar niet meer echt een lang bad nemen en daarom wil ik het ook wel weten. groetjes
Nee dit is bij iedere vrouw verschillend. De een verliest de prop in gedeeltes (dus gewoon slijmverlies lijkt dit dan) en de ander verliest wel n prop (ikzelf had dit wel). En bij sommigen lijkt r idd geen prop vrij te komen of heel vroeg in de zwangerschap maar dan kan ie weer terugkomen.
Ik heb het niet gemerkt, maar aangezien mijn baarmoeder al aan het vertijken is kan het niet anders al dat hij al weg is.(baarmoeder is al week) In bad is geen probleem en daar mag je gewoon in tot dat de vliezen gebroken zijn(overgens de laatste paar cm van de ontsluiting mag je wel weer in bad omdat dan de druk van binnen naar buiten erg groot is waardoor de kans op infectie's erg klein is) Overgens is mij wel afgeraden door de VK om dan nog van openbare zwenbaden gebruik te maken(als je je prop bent verloren)
Ik heb gewoon 2 dagen lang heel veel slijm verloren met daar bloedslierten in.3 dagen later was ik bevallen Ik had 2 cm opening maar ging gewoon bad in...
bij mij was't helder wit met soms een bloedsliertje..ik verloor iedere dag wat en na een week was ik bevallen
Ik vind dit allemaal zeer verwarrend want ik verlies sowies heel veel slijm de laatste tijd En kan je nu dan beter niet meer gaan zwemmen ivm infectie gevaar? Het leek mij nog wel lekker om een paar keer naar een verwarmd therapiebad te gaan namelijk.
Dat kan ook gewoon, zolang je vliezen heel zijn is er niets aan het handje! Zwemse! Hmmm, lekker hoor. Heb ik ook wel zin in...... Groetjes, Mirelle.
Slijmprop nooit gezien met zwangerschap van mijn dochter.. Nu ook nog geen spoor van slijmprop (ook geen ander spoor van bevallen )
Ik wacht nog ff af.. wie weet..misschien is tie er wel af gekomen als ik 's nachts naar het toilet ging.. da doe ik zonder licht, ben bang dat ik anders wakker wordt en weer uren wakker lig....