de kluts kwijt

Discussion in 'Anticonceptie' started by ylaisa271982, Oct 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

May 8, 2007
    393
    0
    0
    Hoi,
    Ik hoop dat iemand mij door de bomen het bos weer even laat zien.

Woensdag 5 okt eerste pil van mn strip weer genomen.
    Donderdagavond vergeten en deze rond vrijdagmiddag 1 uur ingenomen ( 14 uur te laat )
    Zaterdagavond/nacht ( 1 uur ) kwam ik erachter dat ik die van vrijdag ook was vergeten..dus zaterdagnacht 2 pillen ingenomen..
    Geldt bovenstaande dan als 2 pillen vergeten..ik ben ff de kluts kwijt..omdat ik dus vrijdag eigenlijk wel de pil heb geslikt..maar dat was eigenlijk die van donderdag..
    En ja...zowel voor het vergeten als na het vergeten sex gehad.
    Ik hoop op meer duidelijkheid

2. panda86

panda86 Fanatiek lid

Aug 24, 2011
    1,456
    246
    63
    welke pil slik je? en ben je pas weer begonnen met de pil of slik je hem al langer? staat ook wel in de gebruiksaanwijze wat je moet doen indien je een pil ( of meerder) bent vergeten.

3. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

May 8, 2007
    393
    0
    0
    Ik slik een variant van Mycrogynon 30..
    Ik heb de bijsluiter wel gelezen..en dat is me allemaal wel duidelijk..alleen weeet ik niet zo goed of ik nou 1 of 2 pillen ben vergeten in de eerste week..zelf denk ik 2..die van donderdag die ik vrijdagmiddag heb geslikt..en die van vrijdag die ik zaterdagnacht heb geslikt.
    Ik slik de pil al wel een tijdje..echter na een half jaar de Nuvaring geprobeert te hebben..slik ik nu de pil een half jaar..voor de Nuvaring een aantal mnden de pil..en daarvoor 2009 bevallen.
    Ik weet wel dat mijn pil licht is..en toen ik stopte voor kindjes..was ik meteen zwanger..en had ook nog eens een dubbele eisprong ( tweeling)..dus......het wordt erg spannend.

4. panda86

panda86 Fanatiek lid

Aug 24, 2011
    1,456
    246
    63
    zoals je het schrijft denk ik ook wel dat je 2 bent vergeten. aangezien je er zaterdagnacht achter kwam dat je die van vrijdag bent vergeten dus dat zal dan wel meer dan 24 uur zijn geweest. of het dan zinvol was om zaterdagnacht 2 te nemen weet ik niet. denk dat je beter gewoon 1 had kunnen nemen. maar dit zal denk ik ook wel in de bijsluiter staan. staat er niet bij dat je nu aanvullende conceptie moet gebruiken gedurende een bepaalde periode? ben benieuwd.

5. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

May 8, 2007
    393
    0
    0
    ja dat staat er indd in...dat had dus al gemoeten na die eerste pil die ik ben vergeten..en ook na die pil van vrijdagavond..Alleen was ik vergeten dat ik de pil was vergeten...hoe slim.
    Ik weet ook niet hoe ik mn cyclus moet berekenen..sowieso is die er niet echt met de pil..maar de 1 zegt dat de eerste week van je cyclus met de pil begint op je eerste stopdag.

Share This Page