Bijna dreumes iedere nacht wakker..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door minimee, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    De titel zegt t eigenlijk al, maar ons ventje van bijna 1 jaar (nog 9 daagjes tot zn verjaardag) is alweer sinds 1,5 maand IEDERE nacht wakker. Soms is het even kort en gaat ie vrijwel meteen weer slapen nadat je even langs bent geweest voor een aai en een speentje, en soms zet ie het op een schreeuwen en is ie dus ook vast van plan om NIET meer te gaan slapen de komende paar uur.
    Sowieso sliep hij eigenlijk pas na 9 maanden een beetje door..dat duurde dus een goede 1,5 maand en nu zijn we dus eigenlijk weer terug bij af. Vaak is hij ook meerdere keren per nacht wakker (vannacht 5x bijvoorbeeld). Er is dan ook weinig wat helpt. Tussen ons in leggen, met hem lopen, wiegen, flesje, 't mag allemaal niet baten. Overdag is hij gewoon super vrolijk (wel snel moe..maar dat verbaasd ons niet gezien de nachten) Hij zit nog maar op 1 slaapje tussen 11:00- 13:00 uur over t algemeen, dus teveel slaap overdag kan t ook niet zijn. Laten we hem 2x slapen, dan is het helemaal hommeles, want dan slaapt hij savonds niet voor negenen en is hij gegarandeerd de hele nacht wakker. Hij is inmiddels al 5x nagekeken bij de huisarts, maar daar is niets te vinden.
    Pfffff... heeft iemand nog tips? Wij weten het namelijk niet meer en zitten er echt een beetje door. Ik ben ook nog eens (10wk) zwanger, dus ik ben inmiddels helemaal gebroken en zou t toch wel heel fijn vinden om nog iets van slaap te kunnen pakken voordat baby 3 zich aandient. Is het een gewoonte geworden van m?

Afgelopen weekend waren de kids 2 nachtjes bij mn schoonouders en daar ging het namelijk gewoon goed!

2. sleepy

sleepy Actief lid

13 nov 2016
    292
    72
    28
    Hmmm die van ons ook die leeftijd en ook een beetje hetzelfde verhaal sinds kort. Volgens oei ik groei zitten ze nu in een sprong, mss daarom weer gezeur met slapen.
    Ik probeer em snachts zo min mogelijk aandacht te geven. Even kort troosten en weer weggaan, lijkt iets te helpen in de lengte van het wakker zijn/huilen. Die van ons heeft ook mega verlatingsangst nu. Ik hoef maar naar de keuken te lopen en hij komt al achter me aan gekropen....

3. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    herkenbaar...zie topic:(

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Als hij hij je schoonouders wel goed slaapt kun je medische problemen en honger in elk geval uitsluiten. Hoewel, misschien heeft oma hem nog een beker melk voor het slapen gegeven of zoiets, wat jij misschien niet doet?
    Vergeet ook niet dat vreemde ogen dwingen, frustrerend maar waar.
    Maar wellicht ben je toch toe aan meer drastische methodes als de vijf minuten methode.

Deel Deze Pagina