gisteren kregen we bericht van de zorgverzekering met het verzoek om 60 euro te betalen aan eigen risico dit heeft te maken met dochtertje, echter er staan datums op van ziekenhuis dat we niet eens geweest zijn maar onder de 18 jaar heb je toch oo kgeen eigen risico? en wat zouden jullie doen
Naar je zorgverzekering bellen.. Lijkt me dat er dan iets niet goed is gegaan.. Ik heb ook een rekening gehad een paar weken geleden voor de puf van mijn zoontje.. Viel onder het eigen risico.. Verzekering had een fout gemaakt en hoefde niet te betalen.. Kinderen onder 18 jaar hebben volgens mijn verzekering geen eigen risico..
Dat eigen risico is landelijk gelijk (dus niet per verzekeraar verschillend), en kinderen tot 18 jaar hebben geen eigen risico. Lijkt me dat er een foutje is gemaakt!
schrok al van de titel. dacht dat ze t wilden gaan invoeren whahaha.. pfieuw. zou wel weer een lekkere boel zijn dan.
nee kinderen onde de 18 hebben geen eigenrisico mist deze zijn bijgeschreven op de polis van de ouders.