Hallo allemaal, Zijn er dames die ivf behandelingen hebben ondergaan in het erasmus mc en hoe vonden jullie het hele traject? Zou iemand daar iets over kunnen vertellen? ( dus begeleiding, procedure, pijnstilling etc )? Ik ben verwezen maar nog niet gestart. Ik kijk er erg tegenop en vind het heel erg spannend....
Ik in combinatie met SFG. Mijn terugplaatsingen waren altijd in het erasmus. Dat heb ik als zeer prettig ervaren. Succes!
Dank voor het reageren! Wat deed het sfg dan tijdens dit traject? Doen zij ook puncties? Ik mocht kiezen voor maasstad i.s.m. erasmus maar ik vond het fijn om dan gewoon in 1 ziekenhuis alles te hebben. Ik ben al aangemeld door mijn gyn vanuit Ikazia maar heb nog geen brief ontvangen.
Tot punctie in SFG, man niet koffer naar EMC en daar zaad inleveren. EMC vanaf bevruchting tot terugplaatsing. Woon in Scheidam SFG en EMC zijn redelijk dichtbij. Liep al bij het SFG voor de IUI dus daar ook verder gegaan.
Wat een heftig traject zie ik onder je onderschrift. Ik wens je echt heel veel succes toe en mocht het nou toch eens eindelijk raak zijn met een gezonde plakker!!!!
Hier ook SFG en EMC combinatie. Ging helemaal prima hoor. Bij EMC had ik dus alleen het ivf gedeelte, man eitjes en zaad ingeleverd en een paar dagen daarna een terugplaatsing bij mij. Waren aardige mensen bij de terugplaatsing.
Hier ook combinatie sfg en emc. Persoonlijk vond ik de setting in het EMC veel klinischer en killer dan in sfg. Maar nu moet ik ook wel zeggen dat ze toen midden in een verbouwing zaten, dus wellicht dat dat invloed heeft gehad.
Ik vond het ook heel spannend maar het viel achteraf echt reuze mee. Dokters en assistenten zijn klinisch en koud maar wel kundig. Je moet wel goed doorvragen want ze willen nog eens iets zeggen alsof je ook een arts bent. Na 2 mislukte ivf pogingen willen zij mij helaas niet helpen om in Belgie geholpen te worden. Heel veel succes gewenst !