juffenweek kinderdagverblijf

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by Eriva, Jun 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hoi dames!

Mijn dochtertje zit bij een kdv waar ze deze week juffenweek hebben om alle verjaardagen van de leidsters in 1x te vieren... Nu ben ik een leek op dit gebied:), maar is het de bedoeling dat ik een cadeautje koop voor de juffen? Wie heeft hier ervaring mee?

Bedankt alvast!

(ik vind het namelijk zo lullig als ik er niets aan heb gedaan, terwijl dit wel gebruikelijk zou zijn en vind het zo raar om dit aan de juffen te vragen ;)...)

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    op school heb ik het wel gedaan. daar hebben ze ook juffendag ipv verjaardagen. Heb voor de juffen iets geknutseld met de oudste en een geurkaarsje gekocht, en het samen leuk ingepakt.
    Ik zou dus iets knutselen als ik jou was met een kleinigheidje erbij?

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wij hadden een taartje gemaakt voor de juffen

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ik ben leidster op een kinderdagverblijf.
    En wij hebben ook juffenweek 1x per jaar.

Het is sowieso leuk als je samen met je kindje iets knutselt, het hoeft namelijk niet altijd geld te kosten.

Bij ons hebben veel kindjes een leuke knutsel bij, sommige hebben niets bij en andere kopen inderdaad een kleinigheidje :)

Doen wat jij leuk vind...
    het is niet raar als je met niets aan komt, hoeft ook helemaal niet, dus je niet verplicht voelen.

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik koop wel altijd een cadeautje. maar als je weinig te besteden hebt bijvoorbeeld is het ook leuk om iets te maken.

6. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

hier doen ze dat vaak samen. Krijgen dan een mailtje en dan word en gezegd neem een euro mee en daar koopt dan iemand wat voor. Of iedereen een bloem bv.

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Wij krijgen trouwens echt altijd super veel chocolade, voornamelijk merci en zeebanket.

Ik persoonlijk vind het altijd leuker als ze met een leuk zelfgemaakt cadeau komen.
    Het leukste wat ik gekregen heb was een vaasje met zelfgemaakte bloemen erin, een schilderij zelf beschilderd en een zelf beschilderd fotolijstje met foto van het kindje erin.

Deze staan bij ons in de groep en het fleurt lekker op :)

8. Eriva

Eriva Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Er zitten leuke ideeen bij, hier ga ik zeker wat mee doen!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik ben niet van het knutselen...
    Hie is het 1x per jaar de dag van de leidsters. Aan de ouders wordt gevraagd om 1 bloem mee te geven. Ik denk dat ze die dan allemaal bij elkaar doen en verdelen over de juffen?

10. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'oppas en kinderopvang'

Share This Page