Jongens verzorgingsproducten

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door femkes, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn oudste zoon is momenteel nogal bezig met zijn voorkomen. Hij kamt graag zijn haren mooi in model, heeft een duidelijke mening over zijn kleding en gaat een stuk vaker badderen of douchen. Op zich niets mis mee, het is absoluut niet storend, maar hij heeft nu bedacht dat hij ook lekker wil ruiken en gebruikt mijn mans deodorant. En daar ben ik minder blij mee. Naast het feit dat ik vind dat hij wel heel enthousiast spuit (je ruikt het soms wel erg sterk) vraag ik mij af of het wel goed is voor zijn huid. Vandaar dat ik mij afvraag of er producten zijn die wat meer op zijn leeftijd zijn afgestemd en ook iets vriendelijker ruiken. Ik vind het nu gewoon net teveel, maar wil er ook weer niet teveel gedoe om maken.
    Dus bestaat er kinderdeodorant of geurtjes? Of zijn er producten die jullie kunnen aanraden met een wat subtielere geur en wat zachter voor de huid?

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Mijn beide zoontjes van 8 en 9,5 gebruiken als douchespul de axe die mijn man ook gebruikt. Zijnvinden dit lekker ruiken en de kinderspullen te zoet. Ik heb daarvgeen problemen mee. Deo e.d gebruiken ze nog niet

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    Mijn dochter is zeven en gebruikt parfum van Barbie en princess. Misschien is er voor jongens wel iets van Spider-Man of een voetbalclub. Bij haarfijn de klas is Spider-Man bij de heren nog echt dikke hit.

Anders iets van Adidas of nivea ofzo

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Mijn zoontje gebruikt af en toe zijn Barcelona geurtje en hecht een eigen douchegel. Deo vind ik niet goed nog.

Deel Deze Pagina