Klaar voor de eerste ronde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette02, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Hallo allemaal

Vandaag is de eerste dag van mijn pilloze cyclus en ik vind het SUPERSPANNEND! Wij hebben ons voorgenomen om niet "verplicht" te klussen, want het moet toch nog altijd leuk blijven, maar toch hoop ik dat het niet te lang duurt. Het is toch altijd leuk om een "speciaal" kerstcadeau te hebben voor je ouders en schoonouders rond een, vind ik toch, mooie periode:)

We hadden het er al over gehad dat ik gezonder ging eten (meer fruit, gezond ontbijt, verse groenten ...) en gisteren heb ik van mijn vriend een sinaasappelpersmachine gekregen. Ik wist eerst niet waarom tot hij zei dat dit was voor mijn gezond ontbijt. Ik vond dit echt superlief van hem. Dit gaf me nogmaals de bevestiging dat we er klaar voor zijn en er volledig voor gaan.

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hallo,

Wat super lief en ook heel spannend!
    Ik vond de eerste keer ''onveilig'' klussen erg spannend en heel anders....
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
    Succes met zwanger worden;)

3. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Succes pop!!

4. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hè! Wij zitten ook in de eerste ronde en dacht precies het zelfde.. Zou een leuk "kerst cadeau" zijn...
    Maarja dat is dus even afwachten en het duurt vaak langer dus eigelijk maakt het ook niet uit wanneer, want het is al een cadeau als je zwanger word natuurlijk!
    Welkom hier.... En mijn vriend en ik vinden het ook spannend op een leuke manier :)

5. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Succes met zwanger worden !!! :D

6. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Succes , Hopen dat je snel zwanger bent

7. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Heel veel succes meid!!
    En vooral blijven genieten van elkaar..!!:cool:

8. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Spannend!!! En wat lief van hem!! Lekker genieten!! :D

9. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Heel leuk al die lieve reacties! Ik ben wel soms bang van de reacties van mensen. Ik en mijn vriend zijn op dit moment 2 jaar en een half samen, maar we kennen elkaar al 8 jaar erg goed. We gingen altijd weg met dezelfde vriendenkring en hadden die tijd al gevoelens voor elkaar, maar uiteindelijk is het toen nooit echt uitgekomen op een relatie. Als ik het nu bekijk vond ik dat ook niet erg, want we waren allebei nog erg jong. Nu verloopt alles echt goed. we hebben een huisje gekocht en eerst twee jaar gehuurd en we kunnen het supergoed met elkaar vinden. Ik verlang echt elke dag om naar huis te komen van mijn werk om hem te zien. Hij heeft al een dochtertje uit een vorige relatie van 4 jaar oud. Ik ben wat bang van reacties van mensen die het bijvoorbeeld nog te vroeg vinden en vooral mijn ouders. Ik mag er niet aan denken dat ze niet blij zouden zijn dat ik zwanger ben. Maar wij zijn er echt klaar voor en we willen ook niet dat er een heel groot leeftijdsverschil is tussen zijn dochtertje van vier jaar en ons eigen kindje.

Deel Deze Pagina