Omdat je hier al je vragen kwijt kunt kom ik hier met een zeeer interessante vraag... Ik heb gisteren 2 blikken tomaten creme soep gemaakt met daarin gehakt en soepgroenten. Hij was erg lekker maar er is zoveel over gebleven. Zou ik dit ook in kunnen vriezen? Vind het zo zonde om in de groene bak te gooien. (heb hem gisteren direct in koelkast weggezet)
Ahh, je hebt een blik opengemaakt en dan zelf aangevuld met verse groenten (zo snap ik het). Heb ik ook nog gedaan, maar ik heb ze nooit in de diepvries gestopt. Maar blijft wel een dag of 3 goed in de frigo hoor (ik maakte vrijdag soepen dan dronken we die maandag ook nog)
Hihi idd Hamstereeeeeen!! Bereidde soep uit blik is ook wel een paar dagen goed in koelkast? Dan eten we het zondag... (morgen bbq)
Ja maar dan wel in een afgesloten bakje. Niet met blik en al in de koelkast zetten. Je kan het gewoon invriezen. Meeste kan je wel invriezen. Ik Vries hier veel in. Kant en klaar aardappeltjes, quiche, kant en klaar maaltijden, roerbakgroenten enz,