vraag help... morning afterpil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door wjvm, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Beste allemaal

Ik knijp hem wel een beetje..

Mijn laatste menstruatie was 6 januari..

Dus rond 6-8 februari zou ik weer ongesteld moeten worden.

Echter heb ik op 22 en 29 jan. Onbeschermd seks gehad maar wel de volgende dag beide dagen een morning after pil ingenomen. " wel voor het zingen de kerk uit" maar dat zeg niet..

Ik heb al 2 testen gedaan maar die zijn gelukkig negatief alleen ben ik nog steeds niet ongesteld.

Ik ben bang dat me hele hormoon cyclus helemaal van slagen is!

Zou ik toch nog zwanger kunnen zijn.. heb op moment wel opgeblazen buik dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden..

Hoop het niet we hadden seks om de lust hebben geen relatie.

Ik weet dat dit oerdom is!!

2. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

bericht weggehaald, niet goed gelezen :D

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe stabiel is je cyclus??
    Is hij elke maand 30 dagen?
    Hoe lang gebruik je al geen pil oid?

Je menstruatie kan ook uitblijven door stress om een zwangerschap.
    Zelf denk ik dat de kans op een zwangerschap minimaal is aangezien het voor het zingen de kerk uit is geweest en je beide keren de map hebt genomen.
    Als je van de keer op de 22e zwanger zou zijn geraakt had je nu al tussen de 4 en 5 weken moeten zijn en dus al zeer positief moeten testen.
    Als je zwanger zou zijn geraakt van de 29e zou je nu tussen rond de 4e weken moeten zijn en had een test wel iets lichts moeten aangeven (er vanuit gaande dat de eisprong pas rond 2 feb was op zijn laatst).

Ps. aangezien je dus geen condoom hebt gebruikt en het een one night stand was (2x) zou ik even een soa test laten doen ;)

4. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ik slik eigenlijk al maanden geen pil meer alleen oktober 1 maand omdat ik toen op vakantie was.

Mijn cyclus is idd altijd wel rond de 30 dagen.

Persoon is wel een vriend van mij.. Hij had ook al 7 maanden niks gedaan dus was clean en ik ook..

Ik heb maandag de 6e getest en vrijdag de 10e ook nou allemaal omo wit
    ik dacht dat het van de week wel kwam omdat ik wat roze afscheiding heb zoals voorafgaan menstruatie echter zet niks Door. ..

ik zit nu ook te wachten op menstruatie aangezien ik weer met vakantie ga niet ongesteld wil worden.

Ik denkt dat het ook idd stress is en de huishouding van slag is.

5. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Of je zwanger bent of niet kan ik je niet vertellen, maar ik zou je toch het advies geven om wat zorgvuldiger om te gaan met alles. Zo af en toe de pil slikken, om niet ongesteld te zijn?, lijkt me niet heel verstandig.. en als je zeven maand clean bent wil natuurlijk niet zeggen dat er geen soa kan zitten...

Dus, als je niet zwanger wilt raken en geen soa wil oplopen, moet je mijn inziens niet zo dom doen

Deel Deze Pagina