Halloo Op dit moment geldt er een actie bij de profi portrait. Wij zouden hier morgen heen gaan. En laat het nou net zo zijn dat ons zoontje ziek is geworden dus waarsscheinlijk word het niks morgen. Wat betaal je normaal gesproken bij deze studio voor een fotoshoot? Zonder de actie dan.. Staat niet op de site. Iemand enig idee?? Alvast bedankt
Tsja, het ligt er aan: als jij maar 1 foto neemt dan is het goedkoper dan een professionele Fotoshoot. Maar..... Als je net als velen in het trucje trapt en bij alle 10 foto's denkt "die wil ik" dan ben je zwaar de l#l en had je beter een professionele Fotoshoot kunnen laten doen qua kosten. Maar goed, ik loop die stands altijd heel hard voorbij, maar hoorde van een collega (die niet kon kiezen en alle 10 foto's genomen had) wat het hem uiteindelijk kostte en ik verslikte me in mijn thee toen ik het bedrag hoorde Edit: sorry verkeerd begrepen/gelezen, duidelijk tijd om naar bed te gaan voor mij
hey hoi,, je moet hele bewust kijken naar de pakketten, en ik heb daar uiteindelijk een pakket uit gekozen waarmee ik niet het idee had dat ik opgelicht werd. En dat zijn oprecht leuke foto's. En ik heb het nagezocht, dat had ik niet betaald als ik naar een studio was gegaan.
Nou het gaat me eigenlijk om wat de shoot zelf kost buiten de actie om. Ik weet dat de foto's duur zijn. Maar ben zeer tevreden doe wel vaker shoots alleen tot nu toe was dat bij een reizende studio. En daar ben je 2euro aan opname kosten kwijt. Nu geld de actie zonder opname kosten en 1 gratis foto. Maar ik was benieuwd naar voor als ik een nieuwe afspraak ga maken en de actie niet meer geld wat ik dan eerst al kwijt ben aan opname kosten. Anders zoek ik namelijk ook nog even verder
En ik wacht al weer een tijdje tot dat ze hier in de buurt komen staan maar de laatste keer was m'n zoontje 6weken en. Nu bijna 2jaar. Ik kwam er dus vorige week achter dat ze nu ook in de v&d zitten
Als je kind morgen ziek is, zou ik gewoon bellen en zeggen dat je onder dezelfde voorwaarden een andere afspraak wilt maken. Ze hebben ons een keer 'overvallen' in de V&D en zo hebben wij nu ook een aantal foto's van hen in huis. Ook die actie, geen opname kosten en eerste foto gratis. De eerste was dus bij ons gratis (de eerste foto die genomen was, geen keuze dus) en ik had me voorgenomen het bij 2 foto's te laten. We hebben voor de tweede foto toen 35 euro betaald. Het was inderdaad best lastig om de rest te laten liggen. Je moet de foto's met kind komen ophalen, dat verkoopt blijkbaar beter. Vandaar dat ik ook mijn vriend mee genomen had, die is nuchterder. De prijzen voor de paketten zijn echt absurd. En alleen als je alles dan koopt, krijg je voor nog eens flink veel geld extra de foto's ook digitaal. Die meer dan 300 euro besteed ik liever aan iets anders. Edit: krijg ik na deze post banners van fotoproducten en de V&D te zien .
Ik ben ook al twee keer geweest, in de supermarkt dan. Je moet natuurlijk niet die hele serie kopen. Ik heb de twee leukste genomen, ingescand en zelf een hele mooie canvas, joekelsgroot, laten maken. Vele malen mooier dan de kleine canvasjes die zij van je kindjes laten maken, met de niets opzij erin gedrukt!