'Ik heb mijn vriend gepijpt ben ik nu zwanger?' En toch heb ik weleens in mijn jonge jaren antwoord gekregen op mijn vragen door deze rubriek te lezen
Ik keek altijd op teletekst... Goh was was dat ook alweer...teletekst nummer 268 geloof ik. Daar kon je ook een vraag naar sturen
Fancy inderdaad! Heerlijk was dat.. Soms was het echt erg, als in ik heb er een komkommer ingestopt, heb ik nu een soa?
Haha lol ,ik had een abbo op de yes , stonden ook vaak van die stukjes in ... Ff offtopic partyrocker ,supermooie avatar, goed dat je hem hebt gehouden ,knufff
Haha zeker ken ik die rubriek nog. Net als in de Fancy destijds. Idd de vragen die er gesteld waren. Dan krijg je toch het idee dat die kinderen 0,0 meekrijgen van sexuele voorlichting. Ene kant echt lachen, want sommige vragen waren echt heel dom, dat kan iedereen wel bedenken. Andere kant ook best sneu dat ze zo ontwetend zijn. O ja vind je 1e vraag niet onder domme vragen vallen trouwens hoor kans dat je zwanger raakt is er altijd wel, maar in deze periode waar je zit heeeeeel klein.
Bij een regelmatige cyclus van 28-30 dagen, lijkt mij de kans op zwangerschap op dag 2 van je cyclus wel ongeveer 0. In theorie is er altijd een kans dat je cyclus eens afwijkt, maar een zodanig grote afwijking dat je binnen nu en 3 dagen al een eisprong gaat hebben, lijkt me niet erg reeel...
Ik moet meteen denken aan die vraag vroeger van een meisje dat een aal in haar vagina had gestopt.....hahaha die ben ik nooit vergeten of het echt was, geen idee, maar die staat me nog steeds bij
ja die mensen die die vragen beantwoorden moeten toch ook echt in een deuk hebben gelegen? En dan proberen er netjes een antwoord op te schrijven
Whahaha, lig helemaal in een deuk en dat op de maandagochtend Mij ook iets bijgebleven van een bierflesje in vagina en stukje afgebroken... Dat kan toch niet waar zijn!? Loop dat kind een paar weken met een stuk glas in de .....
Maar sperma kan toch 7 dagen blijven leven?.. ik zou het er niet op gokken eerlijk gezegd als ik echt niet zwanger wilde worden. Ts geeft aan dat het welkom zou zijn dus dan is het niet erg.
Nou je hoeft de Hitkrant of iets vergelijkbaars niet te lezen voor dit soort leuke vragen... ook op ZP stikt het ervan...