ik heb de spulletjes binnen voor me geboorte bedankjes en wil er heel graag aan beginnen maar worden dan de snoepjes niet oud?? het gaat om geboorte suiker en mini marsmallowtjes? en nog een vraagje ik heb van die flesjes besteld, moet ik die eerst afwassen/ afspoelen? of is dat niet nodig?
marshmellows worden volgens mij gauw oud, ik zou de flesjes wel ff afspoelen en goed laten drogen, zit vaak zo'n chemisch luchtje aan...
ja misschien is het beter om even te wachten met de marsmallowtjes. wel lastig wil zo graag alles klaar maken. en geboorte suiker wordt dat ook oud? dragees heet dat geloof ik de flesjes ga ik voor de zekerheid maar even wassen
met dragees geen ervaring... ik maak vaak cupcakes en gebruik daar ook wel eens kleine marshmellows bij vandaar dat ik dat wist
Ik heb ze al een week of 2 klaar staan. Ik heb er een 100tal. Ik heb witte en blauwe muntjes ingedaan. De helft zijn doosjes en de andere helft zakjes, ik denk niet dat die zullen uitdrogen. Ik heb er wel een grote doek over liggen voor het stof anders tegen het einde alles vuil.
Met dragees kun je best al beginnen, zowel nu als bij de vorige had ik de bedankjes met 24 / 25 weken al af. Marshmellows zou ik nog niet aan beginnen, die zijn met 1 dag al muf als je ze niet luchtdicht verpakt