vraag het me gewoon even af..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Livoli, 14 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Goede middag meiden! :)

Ik vroeg me eigen zo even iets af. Las net ergens iemand die een licht streepje had op der test maar toch ongesteld is geworden. Iemand anders zei dat ze waarschijnlijk dan wel zwanger is geweest.

Nou had ik vorige ronde 3 dagen achter elkaar op 3 verschillende testen een licht streepje. Ben wel ongesteld geworden. Lijkt me niet dat het dan indroogstreepje is of foutieve testen. Dan moeten 9 testen fout zijn geweest! :p

Ben ik dan wel zwanger geweest en is het dan een miskraam geworden?

2. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Dan heeft er waarschijnlijk toch ergens iets gezeten wat heel vroeg is fout gegaan.. anders zou je namelijk geen streepje op de test krijgen in die periode van je cyclus :) Maar omdat je aangeeft toch gewoon ongesteld te zijn geworden, wordt dat een biochemische zwangerschap genoemd geloof ik.

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Meer dan de helft van de zwangerschappen gaan héél vroeg mis (nog voor nod). Vroeger had men dat niet geweten, want toen testte men pas als men over tijd ging, maar nu testen we dikwijls voor nod en met heel gevoelige testen, dus weten we ook dat het sneller kan mis gaan. Vroeger had men misschien ook zelfs het verschil niet gemerkt omdat je gewoon een beetje later ongesteld werd.

Als een zwangerschap misgaat voor nod (meestal bij de innesteling! Dit is een zeer 'riskant' proces) dan noemt men dat inderdaad geen miskraam, maar een biochemische zwangerschap. Zou dus wel kunnen dat dat gebeurd is geweest! Ik heb het in ronde 6 ook voorgehad.

Deel Deze Pagina