Ik ben echt helemaal niet bekend met vakantieparken, een paar keer geweest, maar nooit met zwembad ofzo. Nu overwegen we een weekend naar hof van saksen te gaan, maar blijkbaar vraag ik me iets heel dom af wat ik zie nergens het antwoord op de website Moet je extra betalen voor de extra activiteiten/faciliteiten? Zwembad? Indoor speeltuin? Ik zag iets van lasergamen? Restaurant is betaald ga ik van uit, anders zou het wel heel goedkoop zijn zo’n weekend weg Jullie mogen hartelijk lachen om mijn vraag, haha, ik zie het gewoon nergens staan Dank!
Trouwens, als er iemand denkt, joh je mket niet daarnaartoe, dat andere park is veel leuker/net zo leuk maar minder duur, voel je vrij om andere suggesties te doen! We wonen vlakbij A’dam, dus hof van saksen is wat ver (voor mij dan met mijn enorme dikke buik op dit moment)
Zwembad, bounze en de binnenspeeltuin betaal je niet extra voor. De andere activiteiten variëren van gratis, 3 of 5 euro. Het is er heerlijk!! De leukste weekenden weg hebben we daar beleefd. Alvast heel veel plezier!
Ze hebben een app die je kunt downloaden, daar kun je de activiteiten bekijken die ze dagelijks aanbieden.
Heeel leuk park, onze favoriet dus goede keus! Verder is er al antwoord gegeven op je vraag denk ik. Veel plezier!
We gaan er een nachtje over slapen maar onze oudste keek al over papa’s schouder en zag de glijbanen in het zwembad, ik denk dat het nu lastig wordt om te zeggen dat we toch niet gaan Nu moet ik snel een zwangerschapsbadpak vinden
Heel tof park! Wij zijn er twee keer in de zomer op vakantie geweest. Hebben of goed vermaakt en voor kinderen is er veel te doen.
Online? Of een bikini? Dat is misschien sowieso makkelijker, omdat dat niet per se een zwangerschapsvariant hoeft te zijn.
Aha, decathlon! Niet daaraan gedacht! H&m heeft niks in mijn maat, prenatal ook niet, zalando belooft bezorging in 3 a 6 werkdagen, groot risico dus, kleine webshops hebben wel wat dingen maar dat gaat meteen naar de €50 (en eerlijk ga ik dat ding dit weekend dragen en daarna nooit meer…) bikini omg, durf ik niet met mijn buik (ik lijk wel 42 weken zwanger, onderbroek heeft al moeite om op zijn plek te blijven, ik ga niet lekker zitten op de rand van het peuterbad zo…) Maar decathlon dus, ik ga dat proberen, en ik zag iets op asos. Wie het snelst het pakketje bij mij thuis krijgt wint!
@Mamavandrie34: Ik bedacht me later pas dat het natuurlijk zwangerschapsgeschikt moet zijn…geen idee of de Decathlon dat heeft…? Maar wie weet, ik heb nooit een speciaal badpak gehad toen ik zwanger was, gewoon badpak een maatje groter. En anders misschien een tankini of hoe zo’n ding heten mag? Of met een pareo ofzo?
Echt een schitterend park. Heel erg luxe en netjes. En in tegenstelling tot andere parken zitten er heel veel voorzieningen bij in. Een bounz, leuke speeltuin en het zwembad is erg gaaf. Wel even kijken naar de leeftijd om te zien of kind overal al in mag. Ook de activiteiten gedeeltes zitten er bij dacht ik. Bij center parcs moet je continu overal apart voor betalen.
Wij gaan elk jaar rond januari / februari een weekend. Huisjes zijn mooi en Kids vinden het park en zwembad super. Ik vind het wel een elite park. Niks mis mee, maar mis sfeer. Ben er nog nooit in de zomer geweest dus dan zal het vast anders zijn. En het is enorm prijzig. Sommige activiteiten zijn betaald zoals zelf iets knutselen of timmeren. Maar mijn kinderen vinden dat enorm leuk. Service is verder heel goed en voorzieningen ook. En die glijbanen, tja.. dat is toch het allerleukst aldus onze pubers