Kan je die gewoon inhouden tijdens de zwangerschap? Iemand daar ervaringen mee?? Vind zo'n speciale zo lomp en lelijk... Dus kan het kwaad als ik hem erin laat?
Ik heb inderdaad zo'n zwangerschaps piercing in gehad dus geen ervaring met de normale gewoon inhouden
je moet alleen in de gaten houden of er nog wel genoeg ruimte tussen je piercing blijft en dat er niet teveel spanning op staat. Ik zie alleen het probleem niet zo, je gaat toch met je zwangere buik niet bloot rond lopen paraderen om je piercing te laten zien? Ik zou gewoon een speciale zwangerschaps piercing nemen, of zelfs helemaal eruit halen? Hier was het gaatje na m'n zwangerschap nog steeds open.
eerst heb ik hem ingehouden tot het pijn begon te doen toen heb het ij geprobeerd met een zwangerschapspiercing maar die zat voor geen meter bij mij. Ik heb hem toen uitgelaten en een paar weken naar mijn bevalling er weer in gedaan. Ik moest toen wel door een dun velletje prikken.
Ligt er echt heel erg aan hoe lang je de piercing al hebt. Ik heb mijn piercing op mijn 13/14e laten zetten. en bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik hem na een maand of 7 uitgedaan omdat ik het niet lekker vond zitten zonder problemen kon ik hem na die tijd weer in doen. Dus met deze zwangerschap gaat hij op een gegeven moment ook gewoon uit tot na de bevalling.
Tot nu toe heb ik mijn eigen piercing nog in. Hou het wel goed in de gaten en als er teveel spanning op komt te staan dan doe ik een zwangerschapspiercing in. Dat het geen porum is is wel het laatste wat me interesseert haha.
hier tot 20 weken mijn eigen in gehad, later eruit gehaald omdat het er niet meer uitzag met een platte/uitpuilende navel. na de bevalling kan ik hem gewoon weer in (zo ging het vorige keer ook) helaas heb ik boven mijn piercing wel straie gekregen, maar was grappig, lijkt nu net een konijntje hahaha
Ik heb hem een weekje uit gehad en zag dat hij al dichter begon te zitten. Zojuist terug in gedaan en het tunneltje leek smaller. Met glijmiddel er toch in gekregen (genant). en bovenkant moest ik open prikken.... Heb hem al 12 jaar. Maar dat zegt niks, mijn tongpiercing was ik in de nacht verloren na 2jaar en die was dicht de volgende dag. Daarom vraag ik het dus Heb veel gedoe gehad met allergieen en nu 1 piercing gevonden die niet zweert. Ben bang dat speciale piercing gaat ontsteken
nee juist niet! teflon is juist het minst allergeen van alle tongpiercing is ook heel wat anders. en af en toe doorsteken kan idd ook helpen.
altijd online gekocht, veel goedkoper. alloverpiercings.nl valt wel mee qua prijzen en was altijd betrouwbaar. is even zo de eerste die ik weet. anders ff googlen naar online shop
Ik heb hem er na een paar maanden uitgehaald (dacht 13/14 weken?). Moet er niet aan denken om hem nu nog in te hebben, blij dat ie eruit is
zojuist 1 besteld op alloverpiercings. thnx voor de tip Prijzen vielen idd mee, is het proberen waard. Zijn wel 4,5 cm. Dat kan je op maat knippen hoop ik.....
Ik heb hem gewoon ingehouden. Ging net . Huid dat over de piercing zat was op den duur zo dun dat je de piercing er doorheen zag. Toen mijn buik weer plat was zat de piercing ook weer goed. Heb diepe navel en op het eind liep hij gelijk met mijn buik dus had ik geen navel meer.
Ik heb ook zwangerschapspiercing gehad, later er uit gehaald omdat ik het toch niet zo mooi meer vond. Maar als nog is mijn vel daar "gescheurd" als een striae. Na de zwangerschap er wel weer in gekregen, maar zag er niet uit met zo'n raar dun velletje van de striae 😂😊 nu dus niet meer in
Ik heb altijd een gewone in gehouden. Ik vond die plastice staafjes zo lelijk. Had wel een maatje langer gekocht. Nu heb ik 2 van de 5 piercings eruit gehaald. Dacht nou is het wel klaar hoor ben geen 16 meer hahahaha