Heel veel hondenpoep in achterpad

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 23 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    zoals de titel al zegt ligt er bij ons in het achterpad mega veel hondenpoep. Er zijn veel honden in deze buurt en blijkbaar zijn er mensen die het leuk vinden om in ons achterpad hun hond te laten schijten. En dan niet aan de kant nee gewoon midden in het pad. Er komt elke dag minimaal 1 drol bij. Ik ben het zo zat. Het stinkt. Mijn dochter kan niet eens lopen of rennen zonder ons toezicht. Mega veel vliegen komen erop af. Ik ben zo boos. Ik heb al een aantal keren de gemeente via hun website een melding gemaakt maat ze doen er niks mee. Wat kan ik doen zodat dit ophoud? Deze tokkies die dit doen doen het volgens mij expres en hebben er gewoon lol in volgens mij. Een normaal denkend mens doet zoiets niet

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als je weet bij wie het weg komt alles over hun schutting heen mieteren. Zou er ook kwaad om worden

3. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Helaas nooit iemand gezien! Wel eens iemand met hond zien lopen terwijl ik er ook liep maar nooit betrapt. En uiteraard als ik er loop dan laten ze hun hond niet poepen daar. Dus dan weet ik niet of diegene dat doet of niet. Ik ben er zo klaar mee

4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik zou daar ook helemaal gek van worden! En uitzoeken wie dat dan zijn en het zoals hierboven gewoon lekker over de schutting terug gooien.
    Hier hebben wij een voetbal(!) veld voor kinderen, nou ik zou mijn kind daar dus bijna niet laten voetballen aangezien sommige mensen ( bijna iedereen) hun hond daar uitlaat en niet eens het fatsoen heeft om het op te ruimen, ( te goor voor woorden) terwijl 3 minuten verder er een heel mooi honden uitlaat terrein is! Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen zo ongelofelijk lui kunnen zijn en ik vraag me dan ook telkens af waarom die des betreffende mensen dan ook honden hebben als ze geen eens 3 minuten verder willen lopen.

5. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Das het probleem helaas ik weet niet wie het is. Ik wil die stront ook niet oppakken. Ik word er zo misselijk van. En als ik gezien zou worden dan weten ze wie ik ben en dan weet je helemaal niet tot waar ze in staat toe zijn

6. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik zou een spuitbus pakken en het een kleurtje spuiten, misschien dat ze dan inzien hoeveel het wel niet is en dat mensen zich er aan ergeren?

7. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dat zou kunnen maar een andere buurman die ik gesproken heb daarnet had wasmiddel gestrooid daar zouden ze niet meer bij in de buurt willen komen. Maar de mensen gaat het expres doen. Ook voor zijn achter tuin deurtje. Dan doen ze er extra steentjes overheen zodat hij het niet ziet en erin trapt. Er hebben meerdere mensen last van. Ik denk niet dat zo kleur spuitbus werkt eigenlijk.

8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik ga wel weer melding maken en de buurman ook. De buurman verder op zag dat de gemeente met zo speciaal wagentje ging schoonmaken. Maar dan kunnen ze elke week komen

Deel Deze Pagina